leerverfshop.nl

1.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.603 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

In de doos zat alleen het verfflesje, niet de kwast en de borstel
Kleur verf kwam niet overeen.
9 jun 2023
Meer en betere foto's van geverfde items met de betreffende kleur om in te schatten hoe de kleur uitpakt. In mijn geval helaas niet top, waardoor ik wellicht alles weer over moet verfen :-(
30 aug 2023

Taupekleuren

De drie taupe kleuren taupe, taupe beige en taupe grijs kwamen niet overeen met die op het kleurenoverzicht. En al helemaal niet met de taupe kleur van mijn leer. Mengen van twee van de drie kleuren gaf toevallig voor mij een goed resultaat. Verwerking van de verf was heel gemakkelijk.
Ik had via de mail naar een specifieke kleur gevraagd maar bij gebruik bleek de kleur niet overeen te komen wat ik erg jammer vond. De levering is wel top snel geleverd alles
Ik heb de zilververf gekocht, maar het is iets matter/witter dan ik had verwacht. Hecht wel mooi.