Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Fijn dat de opdracht (bestelling band met extra borduurwerk) goed is uitgevoerd. We hebben alles netjes ontvangen. Wat wel duidelijker had gekund was de communicatie hierover. Zonder uitleg/toelichting ontvingen we een aparte factuur voor borduurwerk. Een mailtje met uitleg hierover was prettig geweest om direct te begrijpen dat dit met onze bestelling bij Nihon te maken had. Maar is goed gegaan, het was alleen net wat klantvriendelijker overgekomen. :-)
Eerst en vooral , verzendkosten te duur en terugsturen ook nog eens op eigen kosten, door een wederzijdse communicatiefout zat ik met 2 pakken, dus nog eens 11€ om te retouren, als ik dus ging retouren ging ik +-30€ verzendkosten betaald hebben om 1 pak te hebben. Een beetje tegemoetkoming ging toch iets klantvriendelijker zijn !!!
Ik heb een bestelling geplaatst en ik krijg eigenlijk helemaal geen update over de status. Bestelling is geplaatst op 9 maart. Ik vind het niet erg om te wachten; ik vind het wel jammer dat ik na 15 dagen nog niet hoor.
Beoordeling melden
Antwoord van nihonsport.nl
25 mrt 2024
Bedankt voor uw reactie. Waarderen we zeer. Ik snap uw opmerking echter niet helemaal. U schrijft op 21 maart dat u al 15 dagen wacht terwijl u op 9 maart heeft besteld. Daar komt bij dat u een product besteld dat geborduurd dient te worden. Bij het product staat vermeld dat dit 10 werkdagen duurt. Daar heeft u zelfs separaat toestemming voor moeten geven voordat u de order kon plaatsen. Op 21 maart mailt u ons en geven wij u dezelfde uitleg zoals hierboven vermeld. Ook melden wij u dat de 10 dagen de 22e aflopen. Op die dag is uw order ook verzonden! Wij doen dus eigenlijk alles zoals vermeld bij het product en geaccordeerd door u???? En dan beoordeelt u het product ook nag een slecht terwijl u het de 21e niet eens heeft.....
Eerst en vooral , verzendkosten te duur en terugsturen ook nog eens op eigen kosten, door een wederzijdse communicatiefout zat ik met 2 pakken, dus nog eens 11€ om te retouren, als ik dus ging retouren ging ik +-30€ verzendkosten betaald hebben om 1 pak te hebben. Een beetje tegemoetkoming ging toch iets klantvriendelijker zijn !!!
Beoordeling melden
Antwoord van nihonsport.nl
1 nov 2023
Jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben u ook aangeboden het op een andere wijze op te lossen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.