kortpack.nlBeoordelingen

kortpack.nl - Kabelbinders, div. soorten folie, tapes, afzetlint

Kortpack B.V. is hèt adres voor verpakkingsmaterialen. ‘Gewoon’ iedere ondernemer, ieder organisatiebureau en elke reclamemaker die bedrukte en/of onbedrukte verpakkingsmaterialen zoekt, weet groothandel Kortpack B.V. feilloos te vinden. Kortpack B.V. is leverancier van nagenoeg elk type verpakkingsmateriaal. Naast standaard verpakkingsmaterialen zoals rekwikkelfolie, noppenfolie, schuimfolie, kabelbinders, staalband en paklijst-enveloppen - levert Kortpack B.V. gepersonaliseerde materialen: van bedrukte tape, dozen, etiketten en afzetlint tot plastic draagtassen. Voor vragen zijn we telefonisch bereikbaar, daarnaast is het uiteraard mogelijk dat een van de medewerkers langs komt om materialen te testen wanneer dit gewenst is. Dan kunnen we advies geven en specifieke wensen invullen. Maximale klanttevredenheid staat voorop. Wij laten geen vraag onbeantwoord.
Kortpack B.V.
Schelluinsestraat 70
4203 NN Gorinchem

Beoordelingen voor kortpack.nl

4.56/5.00

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over kortpack.nl

Ik heb dat wat ik heb besteld nog steeds niet ontvangen!
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer H, Hartelijk dank voor uw review. Wij hadden u nog niet gesproken over de vertraagde levering. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en tot mijn spijt is het pakket op het DPD depot blijven liggen. Zojuist heb ik u een email gestuurd met met informatie. Ondanks deze vertraging hopen wij dat wij u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in onze shop. Mvg, Elza Kuipers
Ik heb nog niets ontvangen en jullie vragen al een beoordeng
 Antwoord van kortpack.nl
Beste meneer P, Hartelijk dank voor uw review. Wij hadden u nog niet gesproken over de vertraagde levering. Ik ben nu aan het bellen met de DPD om te horen wat er aan de hand is. Zo direct stuur ik u een email met meer informatie. Ondanks deze vertraging hopen wij dat wij u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen in onze shop. Met vriendelijke groet, Elza Kuipers
Zaterdag Levering werd de week erop op woensdag.