Kellys-expat-shopping.nl

388 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.495 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2022
Kellys-expat-shopping.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Customer service on phone was great. Delivery was great and quick, order arrived a day before estimated delivery date. I am super pleased with the service and the items ordered, price of items also great. And I would definitely purchase same items again now that I know where to purchase the items I bought. Happy and satisfied customer. This website is a must to visit and purchase British items at a very good price 👍🏽

1 nov 2023
1e bestelling was perfect, de 2e gaat mis met leveren, maar ze reageren niet op mijn mails. triest, er is dan ook geen mogelijkheid om het fatsoenlijk op te lossen, ik had graag mijn bestelling ontvangen. wel keurig opgelost door trusted shops, ik krijg mijn geld teug.

Beoordelingen voor Kellys-expat-shopping.nl

1 product was beperkt houdbaar maar dat was nog maar 1 dag..
Goede producten en heel goed verpakt voor de verzending. Verzending duurt voor de tegenwoordige tijd erg lang.
Prima service. Goed geholpen. Vriendelijk
Prima service, snel en correct geleverd. Alles goed verpakt.
Snelle levering en de artikelen waren goed verpakt .
snelle levering
Nieuwe Niedorp
1 jan 2024
1 aug 2023

Excellent, but......

Excellent, except for the fact they never send a tracking number. Have complained several times, but they srill haven't corrected this.
HD
Hans D.
Bergen op Zoom
11 mei 2023
Had 4 zakjes besteld,maar er bleek slechts een op voorraad. Kreeg netjes een telefoontje om dat te bespreken. Keurig opgelost en 3 andere zakjes ( die zelfs duurder waren) opgestuurd gekregen. Chapeau. Waren er zo maar meer.
17 okt 2023
De bezorging was snel en op afgesproken tijd. Enige wat ik wil aanmerken is dat ik geen factuur van de bestelling heb ontvangen en ook geen melding wanneer de levering zou zijn. Verder alles prima!
JD
Johan D.
Uithuizen
2 jun 2023
Leuke webshop, alleen jammer dat sommige producten niet weer komen zoals Slap ya Mama Cajun kruiden en de Francis Hartridge's root beer.
17 dec 2023

voorraad soms erg laag…

ik vind dat de voorraad soms erg laag is, waardoor keuze beperkt is, maar ze leveren keurig op tijd en producten zijn goed verpakt
Ruime keuze en super snelle levering van mijn bestelling! Top. Ga zeker vaker bestellen.
2 nov 2023

Prima zaak, maar....

Prima zaak, alleen minimum bestel bedrag van €20 schrikt me af. Daarom haak ik af.
Nette, stevige verpakking. Is ook wel nodig als het moet DHL bezorgd wordt.
2 sep 2023
Wel alles was ok hoor , maar vroeger hadden we meer keus in tea enz !!!