Kellys-expat-shopping.nl- Logo - Beoordelingen

Kellys-expat-shopping.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.752 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
The order was packed well and arrived in good condition. Tracking service is much appreciated and the delivery came in a reasonable amount of time. Of course, the products are great! What I appreciate most if that Kelly’s exists. I am so happy to have a resource for special items right here in Holland. I just wish Kelly’s stocked Toll House Chocolate Chips and C&H Brown Sugar. Then all would be perfect! Many thanks!
MH
M H.
Drongelen

29 jul 2024
Na openen van de goed verpakte bestelling bleek een flesje drinken twvhebben gelekt. Helaas was alles nat & plakkerig en sommige dingen moest ik wegdoen. Erg jammer wat het is er prijzig allemaal. Gelijk na ontvangst heb ik gemaild maar ik hoor helaas niets van ze. Vind ik echt niet netjes.
PK
Petra K.
Ermelo

Beoordelingen voor Kellys-expat-shopping.nl

5 okt 2024

Kelly's expat shop - goed en snelle service

Breekbare artikelen waren erg goed verpakt om problemen te vermijden. Ondanks dat DHL moeite had om hun werk goed uit te voeren was de klantenservice van Kelly's expat shop erg behulpzaam en geduldig. Ik raad het zeker aan om hier je US & UK import producten te halen ;)
9 okt 2024

Keuzes, afhandeling en verpakking

We zijn altijd tevreden over de product keuzes, de snelle order afhandeling en de manier waarop er verpakt wordt. We zijn al jaren klant en zijn iedere keer opnieuw tevreden

Een dreigend conflict toch opgelost

Een dreigend conflict met een onervaren of onhandige medewerker uiteindelijk door ingrijpen wél begripvolle leidinggevende uiteindelijk netjes opgelost

Fantastisch.

Zo gaaf om typische Britse merken hier te kunnen kopen. Penguin koekjes, yesssss. Alles was netjes verpakt en snel geleverd.
30 sep 2024
Top service Snelle levering Gewoon een aanrader mensen Je kan met een gerust hard bij deze firma lopen aanrader

Top Bedrijf…

Wat een SUPER Service Zeg ,ONGELOOFLIJK,Snel en goed ingepakt en TOP Prijs,TOPPIE Keep Up The Good Work
kan niet better alles ging prefect . product, levening , alles was prefect ingepakt 100% tevreden .

snelle levering

Producten worden snel geleverd, ook worden de producten goed en stevig ingepakt voor verzending.
Beautifully packed and exactly what I ordered. Great choice and selection- highly recommended!
26 sep 2024

Snelle en perfecte levering

Binnen een paar dagen geleverd. Tevens perfect ingepakt, het betrof wijnflessen. Complimenten.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering via DHL. Goed verpakt zodat de glazen flessen heel blijven.
30 sep 2024
Delivered on time to my daughter in Castricum who was delighted 🇬🇧
Hele snelle bezorging. Producten die elders niette krijgen zijn.
NO
28 sep 2024

De snelle levering!

De snelle levering van de Colmans Musterd, perfect verpakt!
Snel geleverd. Jammer dat veel dingen uitverkocht zijn.
perfect, overzichtelijke website, zeer snelle levering
2 okt 2024
Snelle verzending alles netjes verpakt zeker aanrader!
Snel, goed verpakt, compleet en exavt wat we zochten!
Snelle bezorging en het bier was goed ingepakt.

Blij mee!

Lekkere Engelse producten en niet duur, top!