Voegenshop.nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Voegenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De badkamer is dankzij voegenshop een geslaagd project geworden. Ze bieden de laagste prijs aan en dat laat niks over aan de kwaliteit. Snelle levering en persoonlijk, correcte en snelle reactie van de klanten service Omdat er 1 emmer voegmiddel niet voorradig was en ik toch graag het weekend de badkamer wilde afmaken zijn ze snel vanuit een ander depot er voor gaan zorgen dat er alsnog optijd een emmer voegmiddel in huis was. Als enige tip zou ik zeggen het aanbieden van brievenbus pakketjes bij bijvoorbeeld een kleurenwaaier. Dat je ook de kosten betaald voor een brievenbus pakketjes

Nergens info dat verzenden lang duurde

Beoordelingen voor Voegenshop.nl

26 apr 2024