Voegenshop.nl

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden56 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Voegenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Voegenshop.nl

SR
Sietse R.
Lutjewinkel
snelle levering en een prima product
17 apr 2024
Zo blijven functioneren
Prima vlotte levering!
Hartelijk dank!
De badkamer is dankzij voegenshop een geslaagd project geworden. Ze bieden de laagste prijs aan en dat laat niks over aan de kwaliteit. Snelle levering en persoonlijk, correcte en snelle reactie van de klanten service Omdat er 1 emmer voegmiddel niet voorradig was en ik toch graag het weekend de badkamer wilde afmaken zijn ze snel vanuit een ander depot er voor gaan zorgen dat er alsnog optijd een emmer voegmiddel in huis was. Als enige tip zou ik zeggen het aanbieden van brievenbus pakketjes bij bijvoorbeeld een kleurenwaaier. Dat je ook de kosten betaald voor een brievenbus pakketjes
Antwoord van Voegenshop.nl
Ziet er fantastisch uit! Hartelijk dank voor de uitgebreide review!

prettig contact

De mensen bij voegen shop waren zeer behulpzaam en hebben gezorgd dat mijn spoedbestelling op tijd geleverd werd. Het contact was prettig en er werd zelfs nog geïnformeerd na de klus of alles gelukt was. Al met al een fijne webshop en fijn contact
Hartelijk dank!

Goed advies en snel geleverd!

Ik had een niet-standaard situatie voor een renovatie badkamer. Toch maar even gebeld en uitstekend geholpen/geadviseerd! Dubbel gecheckt bij de leverancier en netjes teruggebeld. Eenmaal besteld was alles de volgende dag geleverd. Hier zal ik zeker nogmaals bestellen!
Antwoord van Voegenshop.nl
Hartelijk dank, fijn om te horen!
3 mrt 2024
Fijn bedrijf. Wij hadden het een en ander besteld en toen 1 van de dingen niet in voorraad was werd er met ons meegedacht wat goed in ons project paste en snel geleverd kon worden. Fijne communicatie en snel geleverd.
Heel erg bedankt!
Nemen de zorg om bestelling snel te leveren. Als dit niet lukt blijven ze in contact en bieden ze een alternatief.
Antwoord van Voegenshop.nl
Bedankt voor de mooie review!

Om 21.00 besteld, de volgende dag binnen. Kit gekocht. Kleur zand komt overeen met de Kleur op de website.
Antwoord van Voegenshop.nl
Hier doen we het voor :), dank!
TK
Tonio K.
Oirschot
Prima prijs/kwaliteit. Zou overigens handig zijn geweest als er een tuitje bij had gezeten..
Antwoord van Voegenshop.nl
Heel erg bedankt, tuitje gaan we werk van maken
19 mrt 2024
Snel gekregen wat ik wilde en voldeed perfect aan verwachtingen
Bedankt!
20 mrt 2024
Goed materiaal en snelle levering
Antwoord van Voegenshop.nl
Dank voor het compliment!
Wat goed geen commentaar
Dankjewel!

Fijne service en mooie kleur voegenmix

Wij hebben voor het maken van een tv meubel met tegeltjes voegenmix en kit met kleur besteld. Wij zijn super blij met het resultaat en de voegenmix en kit zijn mooi van kleur en fijn in gebruik! De klantenservice is ook prima en persoonlijk. Bij de 1e bestelling was de levertijd wat langer maar daar werden wij netjes over geïnformeerd dus dat is erg prettig.
Antwoord van Voegenshop.nl
Dankjewel voor de mooie review en foto!