Lucardi Juwelier Nijmegen

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden97 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Het is een feest om bij Lucardi wat leuks te kopen 🥳 Onze kleindochter Saar wordt 1 September 7 jaar, op de zelfde dag als ik zelf. Saar is een echte blingbling meid. Houd echt van alle sieraden, oorbelletjes, armbandjes, kettinkjes. Heb al meerdere malen bij Lucardi gekocht. Grote diversiteit aan super mooie sieraden, zowel voor jong en oud. Weet dan ook altijd te scoren met wat leuks van Lucardi ( dit maal leuke oorbelletjes) Het personeel is zeer vriendelijk, geeft advies, en nemen de tijd om je te helpen. Daarbij niet te vergeten mooie prijsjes zodat dat het voor iedereen betaalbaar is en vaak ook korting. Ik kan Lucardi dan ook echt aanbevelen. Weet zeker dat u hier slaagd en met aankoop scoort. 👍

Dat als er klanten in de winkel zijn, de deur achter balie dicht is je kan zien en mee genieten van alle gesprekken. En er komt geen collega bij als het druk is in de winkel. Meisje wat mij hielp deed haar best. Maar werd steeds afgeleid in ons gesprek door andere collega over privé zaken. Dit was echt zo on professioneel. En heel vervelend voor mij en me dochtertje.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Nijmegen

Vriendelijk personeel
3 feb 2024
Goed geholpen
27 sep 2023

Wisselende ervaringen

Het ligt eraan welke medewerker je treft. Bij 1 uitstekend geholpen. Kreeg een klantenkaart aangeboden waar ik ook korting mee kreeg. Goede en vriendelijke service. Dag ervoor ook geweest. We hadden 3 minuten om te shoppen omdat ze eerder dicht ging dan vermeld stond op de site en geen klantenkaart aangeboden gekregen waardoor we de toen gekochte ketting en ring gekocht hebben zonder korting. Erg jammer.
19 okt 2023
Eindelijk hebben jullie een vriendelijke personeel die me heel goed geeft geholpen 👍😊. Andere keren was het heel erg onvriendelijk, zelf sagerijnig 😳. Lieve vrouwtje 👍🥰
12 okt 2023
Vriendelijke verkoopster,goed geholpen. Jammer dat niet alles op voorraad was terwijl dat wel aangegeven werd op de site.
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Luistert goed naar ons wensen..
13 okt 2023
Vriendelijk personeel. Opgeruimde winkel
8 aug 2023

Prijs vergelijk top

De prijzen top. Personeel…..wat minder
10 nov 2023
Vriendelijke personeel erg behulpzaam!
14 nov 2023
Niets ben heel vriendelijk behandeld
16 jul 2023