Lucardi Juwelier Nijmegen

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden96 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Het is een feest om bij Lucardi wat leuks te kopen 🥳 Onze kleindochter Saar wordt 1 September 7 jaar, op de zelfde dag als ik zelf. Saar is een echte blingbling meid. Houd echt van alle sieraden, oorbelletjes, armbandjes, kettinkjes. Heb al meerdere malen bij Lucardi gekocht. Grote diversiteit aan super mooie sieraden, zowel voor jong en oud. Weet dan ook altijd te scoren met wat leuks van Lucardi ( dit maal leuke oorbelletjes) Het personeel is zeer vriendelijk, geeft advies, en nemen de tijd om je te helpen. Daarbij niet te vergeten mooie prijsjes zodat dat het voor iedereen betaalbaar is en vaak ook korting. Ik kan Lucardi dan ook echt aanbevelen. Weet zeker dat u hier slaagd en met aankoop scoort. 👍

Dat als er klanten in de winkel zijn, de deur achter balie dicht is je kan zien en mee genieten van alle gesprekken. En er komt geen collega bij als het druk is in de winkel. Meisje wat mij hielp deed haar best. Maar werd steeds afgeleid in ons gesprek door andere collega over privé zaken. Dit was echt zo on professioneel. En heel vervelend voor mij en me dochtertje.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Nijmegen

Altijd aardige en klantvriendelijk personeel! Regelmatig leuke actie en aanbiedingen en de sfeer is zeer goed daarom bezoek Lucardi wekelijks.
Vriendelijk personeel
Top service
A.
Anneke ..
Nijmegen
Veel keus

50% sale sticker was niet geldig.

Er stond een 50% sale sticker op het sieraad wat ik wilde kopen. Echter hoorde ik bij de kassa dat deze korting er niet op zat en dus moest ik de volledige prijs betalen. Dat is enorm balen. Verders hebben ze wel erg mooie sieraden en zijn de werknemers erg klantvriendelijk
16 mrt 2024

Hanger

Super goed geholpen en me hanger werd meteen gegraveerd was binnen 10 min klaar.
Aardige verkoopster nam alle tijd en kwam met goede adviezen.
Wordt heel goed behandeld en een doede advies!
MG
Marcha G.
Nijmegen
9 mrt 2024
Onpersoonlijk personeel Personeel loopt met AirPods in te helpen, zijn druk met andere dingen. Bij aankoop nieuw horloge wordt deze niet eens op tijd gezet.
Erg vriendelijke en geduldige medewerkster!!
LO
Linda O.
Wijchen
Super goede service in de winkel
Ik ben geweldig fijn geholpen
3 feb 2024
Goed geholpen
20 aug 2023
27 sep 2023

Wisselende ervaringen

Het ligt eraan welke medewerker je treft. Bij 1 uitstekend geholpen. Kreeg een klantenkaart aangeboden waar ik ook korting mee kreeg. Goede en vriendelijke service. Dag ervoor ook geweest. We hadden 3 minuten om te shoppen omdat ze eerder dicht ging dan vermeld stond op de site en geen klantenkaart aangeboden gekregen waardoor we de toen gekochte ketting en ring gekocht hebben zonder korting. Erg jammer.
29 okt 2023

Gaatjes schieten

Wij kwamen om gaatjes te schieten bij mijn dochtertje van 3. De meiden die ons hielpen waren heel vriendelijk en namen alle tijd om haar op haar op haar gemak te stellen, dit terwijl het heel druk was in de winkel. Nadat ze van de schrik was bekomen was mijn dochtertje erg blij met haar gaatjes!
15 mei 2023

Super!

Een ketting gekregen voor Moederdag. Echter had ik er een gekregen die ik zelf iets te smal vond. Ik kon de ketting gemakkelijk omruilen voor een dikkere en iets langere. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam! Ik wil mijn goude collectie zeker uitbreiden!