mooye-sieraden.nl

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden243 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 mrt 2022
mooye-sieraden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
De XL hanger van Judas is uitzonderlijk mooi, enkel kon ik via plaatjes op de site niet echt inschatten hoe een kettinkje uit de bus zou komen. Voor de Zware hanger koos ik voor Anker ketting, type 4 (dikste) grof, maar deze bleek eigenlijk voor de hanger te dun en te fijn te zijn.

28 aug 2023
Mooi kettinkje met zilveren bijltje besteld. Na een week is het bijltje weg foetsie. Kan aan hun liggen of aan mij. Anyhow ben er zeer voorzichtig mee omgegaan en ben nergens aan blijven hangen. Wil nieuw bijltje bestellen tegen korting (als service zodat het hun niets kost en ik toch het hangertje weer heb). Iedereen blij....? nee dus. Bedrijf denkt niet klantgericht mee. Ik kan een nieuwe kopen zonder korting. Voor een bedrag van 30 euro voor het hangertje vind ik dat gewoon niet netjes....ik mag verwachten dat men meedenkt. Dat blijkt niet mogelijk. Beter niet kopen. Geen goede service als er een probleem is.

Beoordelingen voor mooye-sieraden.nl

18 apr 2024
1 sep 2023
12 sep 2023
Snelle levering en goed verpakt, veel keuze, grappige en aparte hangertjes. Ik zie alleen niet of deze echt van zilver zijn, mis een stempel.
20 aug 2023
Betrouwbare levering. Kan geen foto toesturen, omdat het een kadootje was. Mooi, waardevol sieraad voor mijn kleinkind
24 jul 2023

Pracht engelenvleugels

De zilveren engelenvleugels zijn fijntjes en erg mooi. T staat voor mij symbool voor m’n overleden moeder en vrienden.
ziet er leuk leuk uit alleen karabijnhaak is aan kleine kant voor een lerenketting
24 jul 2023
14 okt 2023