Lucardi Juwelier Terneuzen

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
Ik was vandaag met mijn dochter bij lucardi in terneuzen om sieraden uit te zoeken voor haar bruiloft. Dat is opzich al bijzonder maar de medewerkster heeft de ervaring zoveel beter en specialer gemaakt. Ze nam de tijd voor ons en ze was super klantvriendelijk, proffessioneel en gezellig. Dit alles maakte voor ons de beleving compleet. We komen graag terug naar deze lucardi en in het speciaal naar deze medewerkster.

Mensen, voornl. jongeren, helpen met het aanmeten van een ringmaat en ze het niet zelf laten uitzoeken. Mijn dochter had zo dus een verkeerde maat en is haar nieuwe ring in het ziekenhuis er moeten worden afgezaagd. Het filiaal in Terneuzen wilde niets doen ter gemoetkoming, terwijl er 2 nieuwe ringen zouden worden gekocht. Ik ga er niet meer heen!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Terneuzen

1 aug 2023

Leuk tijdens kopen maar...

Leuk tijdens het kopen maar slecht op het moment dat ik iets terug wou omdat de korting niet klopte. De filiaal manager werd boos en liet aan haar collega het verder regelen omdat het veel moeite zorgen om spullen terug in de kassa te verwerken of zoiets. Belachelijk dus nooit meer bij hun iets gaan kopen.