Lucardi Juwelier Terneuzen

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden253 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
Ik was vandaag met mijn dochter bij lucardi in terneuzen om sieraden uit te zoeken voor haar bruiloft. Dat is opzich al bijzonder maar de medewerkster heeft de ervaring zoveel beter en specialer gemaakt. Ze nam de tijd voor ons en ze was super klantvriendelijk, proffessioneel en gezellig. Dit alles maakte voor ons de beleving compleet. We komen graag terug naar deze lucardi en in het speciaal naar deze medewerkster.

Mensen, voornl. jongeren, helpen met het aanmeten van een ringmaat en ze het niet zelf laten uitzoeken. Mijn dochter had zo dus een verkeerde maat en is haar nieuwe ring in het ziekenhuis er moeten worden afgezaagd. Het filiaal in Terneuzen wilde niets doen ter gemoetkoming, terwijl er 2 nieuwe ringen zouden worden gekocht. Ik ga er niet meer heen!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Terneuzen

Top personeel…

Personeel is super lief en hebben gevoel voor humor. je word goed geholpen en spreken je vrijwel meteen aan als je de winkel binnenloopt. ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De sierraden die de winkel verkopen zijn zo mooi en netjes gesorteerd in de winkel. Wel zou ik het fijn vinden dat er ‘setjes’ oorbellen verkocht zouden worden of laten zien. Voor de mensen met meer gaatjes in de oren.
De vriendelijkheid van de verkoopsters! Het is altijd weer een genoegen bij Lucardi binnen te stappen en iets moois uit te zoeken en geholpen te worden door de vriendelijke verkoopster.
Ik ben a TEVREDEN klant voor heel lang - Lucardi Terneuzen. Top service en vriendlijk ASSISTENTEN! Love you ❤️
Vriendelijke vlotte bediening. Mooie prijs kwaliteit juwelen.
BF
Bianca F.
Aardenburg
service prima heel vriendelijk en spontaan meewerkend.
Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.
Klantvriendelijk geholpen en geadviseerd!
De zeer vriendelijke verkoopster.
Hele goede hulp en vriendelijk
13 apr 2024
Vriendelijk en behulpzaam.