Lucardi Juwelier Terneuzen

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden261 beoordelingen in totaal

13 okt 2023
Ik was vandaag met mijn dochter bij lucardi in terneuzen om sieraden uit te zoeken voor haar bruiloft. Dat is opzich al bijzonder maar de medewerkster heeft de ervaring zoveel beter en specialer gemaakt. Ze nam de tijd voor ons en ze was super klantvriendelijk, proffessioneel en gezellig. Dit alles maakte voor ons de beleving compleet. We komen graag terug naar deze lucardi en in het speciaal naar deze medewerkster.

Mensen, voornl. jongeren, helpen met het aanmeten van een ringmaat en ze het niet zelf laten uitzoeken. Mijn dochter had zo dus een verkeerde maat en is haar nieuwe ring in het ziekenhuis er moeten worden afgezaagd. Het filiaal in Terneuzen wilde niets doen ter gemoetkoming, terwijl er 2 nieuwe ringen zouden worden gekocht. Ik ga er niet meer heen!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Terneuzen

3 mei 2024
Gisteren de winkel bezocht met mijn kleinzoon omdat zijn stalen ketting die hij met kerst had gekregen was stuk. Hij kan hem nog wel dragen masr de verkoopster kon het probleem niet oplossen. Jammer
27 apr 2024
24 apr 2024
24 apr 2024
De verkoopster was heel goed in haar uitleg en adviseerde me lid te worden en kreeg daarom nog 10% korting, mooi gebaar van haar.

Mw. neemt de tijd. Ook al zijn er meerdere klanten in de winkel.

Goede prijs kwaliteit

Het was leuk dat we extra korting kregen en er was een goede service.
EL
Els l.
rotterdam
We werden netjes geholpen. Een keurige service.
10 feb 2024
Goede en correcte medewerker
3 feb 2024
Voor mij is het goed zo
16 sep 2023

We werden vriendelijk en met glimlach geholpen

We werden vriendin geholpen. Met uitleg over de lucardi kortings pas. Had vraagje over graveren. Heeft ze ook netjes en geduldig beantwoord. Dit samen met een vriendelijke glimlach maakte dat wij met fijn gevoel de winkel verlieten met het kado.

+Klantvriendelijkheid is prima, maar energiebeleid niet

+Klantvriendelijkheid is prima. - Het was erg warm in de winkel en de deur stond wagenwijd open. Zo'n verspilling van energie, verschrikkelijk!! Houd die deuren toch dicht, de mensen komen toch wel. Ik zou zo zelfs wegblijven van boosheid.
15 jul 2023
Vorig jaar 2 armbandjes gekocht aan 50% korting, extra korting nog met klantenkaart. Dit jaar koop ik nog 2 dezelfde armbandjes met 50% korting, nu geen extra korting met klantenkaart, spijtig ....
12 jul 2023
Super service! Had spijt dat ik m'n trouwringen niet had laten graveren. Super geholpen en felijl gegraveerd!
12 nov 2023

goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie sieraden goede prijs kwaliteit verhouding
4 aug 2023
Veel leuke sieraden in de sale! Met veel korting. Vriendelijke medewerksters
19 mei 2023
Erg vriendelijke medewerkers. Misschien iets meer variatie in assortiment
17 okt 2023
We zijn heel goed en geduldig geholpen in Terneuzen.