Hobo.nl- Logo - Beoordelingen

Hobo.nl

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.716 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt 2022
Hobo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Ze verkopen goed materiaal voor een schappelijke prijs en zeuren niet over c ontributies of lidmaatschap

17 jun 2023
De Dali katch g2 besteld en heb een doos gekregen die niet geseald was. Heb ergens nog eentje besteld deze was wel netjes geseald. Product is verders niks mis mee Ik hou er niet van om een geopend product te ontvangen omdat men hier de accu's had kunnen verwisselen met een retour item of gebruikte accu als demo model.

Beoordelingen voor Hobo.nl

Nog niks ontvangen
Antwoord van Hobo.nl
Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het voor jou tijdens bestellen kennelijk niet duidelijk was dat de bestelde mat een korte levertijd kende, hoewel dit op onze site toch wel zichtbaar is. We hebben meermaals via de mail contact gehad over de platenspelermat en we zijn bi]lij dat je hem een dag na deze review als verstuurd kon beschouwen. We wensen je veel plezier ermee.
Bestelling op tijd afgezegd Sturen ze het toch nog op. Moet ik met zware doos weer zorgdragen retourneren. Had wel bevestiging gehad retournering van Hobo. Nu afwachten of ze het geld snel crediteren.