Zeilers.shop- Logo - Beoordelingen

Zeilers.shop

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2023
Zeilers.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Vooral in voorraad hebben van enkelstuks kleine boutjes en moeren maar ook veel andere items op het gebied van maritieme spullen. Je hoeft ook niet gelijk 100 stuks te bestellen voor kleine spullen waar je de rest van je leven in huis hebt en niks mee kunt doen. Verder een snelle levering mits in voorraad, een prima winkel !

2 okt 2023
Geven geen reactie op de bestelling. Na telefonisch vragen een vaag verhaal over de leverancier, verhuizing leveringsprobleem. Gevraagd om reactie en indicatie wanneer geleverd kan worden. nog niets vernomen...... Ging om 2 tufnol schijven. ben benieuwd geef ze nog even het voordeel van de twijfel...

Beoordelingen voor Zeilers.shop

Bestelling laat lang op zich wachten en geen update van de bestelling na het sturen van wat e mails
2 okt 2023
Antwoord van Zeilers.shop
Helaas is door verhuizings problemen bij HYE - Holland Yacht Equipment de levertijd van een aantal HYE producten (als wij ze nieet nog op voorraad hebben) veel langer dan normaal. Dat ligt niet aan ons, maar aan de fabrikant en ongeacht waar je dit artikel bestelt zal je dit zelfde probleem tegenkomen.
Verzendkosten worden in rekening gebracht als verdienmodel: €8,99 voor verzending en dan in brievenbusdoosje versturen dat ook nog niet in brievenbus (maar los ernaast) bezorgd is omdat het niet past. Op mails m.b.t.verzendkosten reageert de webwinkel niet...zakkenvullers
13 sep 2023

bestelling voldeed niet retourprocedure evenmin

bestelling voldeed niet, teruggestuurd geld nooit teruggekregen. ik wacht nog steeds op terugbetaling van EUR. 26,39.
Antwoord van Zeilers.shop
Deze artikelen zijn na retourontvangst volledig gerestitueerd, uiit coulance inclusief verzendkosten. De klacht over de maatvoering bleek namelijk niet terecht: de maten klopten exact met de maten op de technische tekening in de webshop!
Krijg nu na.2.weken bericht dat een deel van de bestelling niet geleverd kan worden.
Antwoord van Zeilers.shop
Van vrijwel alle artikelen kan je in de webshop zien hoeveel er op voorraad liggen. Artikelen die niet op voorraad zijn hebben een wat langere levertijd. Gelukkig was de klant uiteindelijk toch tevreden: "Hoi Kees, Ik heb de spullen ontvangen. Bedankt voor de service. Groetjes D*** K*******"