Zeilers.shop- Logo - Beoordelingen

Zeilers.shop

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2023
Zeilers.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Vooral in voorraad hebben van enkelstuks kleine boutjes en moeren maar ook veel andere items op het gebied van maritieme spullen. Je hoeft ook niet gelijk 100 stuks te bestellen voor kleine spullen waar je de rest van je leven in huis hebt en niks mee kunt doen. Verder een snelle levering mits in voorraad, een prima winkel !

2 okt 2023
Geven geen reactie op de bestelling. Na telefonisch vragen een vaag verhaal over de leverancier, verhuizing leveringsprobleem. Gevraagd om reactie en indicatie wanneer geleverd kan worden. nog niets vernomen...... Ging om 2 tufnol schijven. ben benieuwd geef ze nog even het voordeel van de twijfel...

Beoordelingen voor Zeilers.shop

21 apr 2024
Jullie website is goed. Het zou voor mij gemakkelijker zijn als je kan zien wat je in het verleden besteld hebt. Dan geeft zekerheid.
Prima assortiment voor de zeiler. Snelle oplossing bij problemen rond de levering
JB
Jan B.
Sneek
Alles vlot en zonder problemen geleverd. Zoals het hoort dus.
22 apr 2024
HB
Harry B.
Hoogeveen
Door interne verhuizing heeft mijn bestelling behoorlijk vertraging opgelopen. Vond het geen probleem had er geen haast mee. Na telefonisch onderhoud werd dit erg gewaardeerd. Inmiddels de bestelling ontvangen en erg content mee.
afhalen zou wat laagdrempeliger kunnen.
Prima product en snel geleverd.
Goed en snel en niet te duur

Prima service

Correcte afhandeling
26 jun 2023
Helemaal goed, had met mijn stomme kop iets besteld wat niet op voorraad was, ik kreeg een keurige mail met een voorstel. Prima communicatie, de onderdelen die er wel waren had ik snel in huis.
26 okt 2023
Fijn dat duidelijk is dat je RVS in A4-kwaliteit (RVS 316) bestelt. Telefonisch contact over aanpassen bestelling was plezierig, leerzaam en constructief. MVG Fokke
27 mei 2023
Relatief hoge verzendkosten voor een postbuspakketje. Product conform specificaties.
Antwoord van Zeilers.shop
27 mei 2023
De verzendkosten die wij in rekening brengen zijn niet alleen de portokosten, maar ook de kosten voor verpakkingsmateriaal en de kosten voor het inpakken. Als je één schroefje koopt (wat sommige klanten daadwerkelijk doen) dan zijn de verzenkosten relatief hoog, maar van de marge op één schroefje kunnen wij geen verpakkingsmateriaal en de inpakhandeling betalen. Als je voor meer dan € 100,- bestelt is verzending binnen Nederland gratis.
Snelle levering. Even op de sote medlen dat de coax kabel geen 6 maar 5 mm is.
26 okt 2023
Goed prijs/kwaliteit verhouding. Snelle verzending.
10 nov 2023
Even een berichtje wanneer af te halen
BB
Ben B.
Lelystad
27 jun 2023
goed uitgevoerd dus geen opmerkingen
27 jul 2023
Prima geregeld en snel berstuurd.
Snelle levering. Goed contact.
9 jul 2023
Snelle levering.