Lucardi Juwelier Maarssen

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden374 beoordelingen in totaal

10 nov 2023
Fijn en vriendelijk geholpen. Batterij van horloge terplekke vervangen. Super service bij ruilen van ketting.

12 jul 2023
1.Bij aankoop van een horloge (merk Lotus) werd geen 10% korting gegeven terwijl er achterop de kassa bon staat dat overal 10% korting wordt gegeven als je bij de Memberclub behoord. (dat ben ik) 2. Het horloge stond geprijst op 87,99 euro bij het afrekenen moest ik 88,99 euro betalen. Dit zij twee misleidende punten waardoor mijn vertrouwen in het bedrijf volledig weg is. IK moet er goed over nadenken of ik nog bij Lucardi mijninkopen moet gaan doen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maarssen

7 jun 2023
12 jul 2023

Slechte ervaring

12 nov 2023
We kochten een gouden ring, er werd ons geadviseerd om ons aan te melden via de mail dan zouden wij 10%korting krijgen. Dit gedaan te hebben. Helaas bleek bij het afrekenen dat de korting niet van toepassing was op onze aankoop. Ook herken ik niet de voucher ter waarde van 5 euro zoals benoemd onderaan de bon. Niet benoemd niet ontvangen.
13 jul 2023
Om de consument niet om de tuin te leiden. U geeft aan op de achterzijde van de kassabon daar 10% korting wordt gegeven op alle artikelen. Ik koop een lotus horloge van 88.99 euro, er werd mij door de verkoopster dat op dit artikel geen korting wordt gegeven. Ik vind dit onacceptabele.

Klantcontacten persoon in de winkel is te weinig…

Een persoon in de winkel is te weinig en zeker deze tijd van het jaar. Ik was er 29/12 en er stond 1 mederwerkster die een stel aan vriendschapsringen hielp en dat duurde en duurde. Daarna komt er een hevig niesend en hoestend medewerkster de zaak in en dat kan niet.
Er is maar een kassa aanwezig. Doordat de medewerker al iets aangeslagen en de klant nog geen keuze kunnen maken moesten wij wachten. Na 15 minuten wachten kon ik afrekenen met een kind die aan het vervelen en zeuren was. Een ander klant liep weg zonder afrekenen.
25 aug 2023
Er was niemand in de winkel. 5 minuten staan wachten en toen eerst naar een andere winkel gegaan. Daarna weer terug gegaan en duurde het nog even voor ze de winkel in kwam
17 okt 2023