houtvantoen.nl- Logo - Beoordelingen

houtvantoen.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2022
houtvantoen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor houtvantoen.nl

16 apr 2024
18 apr 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
Netjes op tijd, tijdig voorzien van info en juist bezorgd.
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
24 nov 2023
Goede service Ik heb één opmerking over het metalen schap voor en achter zijde scherp en veel bramen ( dit kost vingers ).
12 sep 2023
Deskundig; Zeer klantvriendelijk; behulpzaam bij kiezen van kleurtinten; communicatief; goed bereikbaar; goede aflevering
14 sep 2023
23 nov 2023