houtvantoen.nl- Logo - Beoordelingen

houtvantoen.nl

75 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2022
houtvantoen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor houtvantoen.nl

De service was echt perfect, zelfs toen er nog aanpassingen gedaan moesten worden was dat geen probleem. We zijn ontzettend blij met ons TV Meubel. Hij is echt super gaaf!
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
PG
Petra G.
Middelburg
Geleverd wat werd gevraagd en erg blij met de prachtige onderstel voor de gedenkplaat voor op de begraafplaats
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
16 mrt 2024
UItstekend bedrijf! Fijne en geduldige communicatie. Komen afspraken na. Levert prachtige producten van oud(eiken) hout. Vakkundig de trap en vensterbanken gedaan bij ons. Ook hele mooie wandpanelen laten maken. Kortom: zeer tevreden
Antwoord van houtvantoen.nl
Mooie plank en tafel besteld Fijne communicatie en goede levering
Antwoord van houtvantoen.nl
Goede service en een prachtig meubel
Antwoord van houtvantoen.nl
De afleverservice was erg goed.
Antwoord van houtvantoen.nl

Leuk bedrijf in de polder misser bij levering

Leuk bedrijf in de polder, netjes te woord gestaan en keurige levering op afstand. Bestelde "2 oud houten planken" bleken ook echt te oud om nog te gebruiken. Planken bleken "scheluw" en niet te gebruiken om wat op te zetten of netjes af te hangen. Vuile vlekken (oud vet of olie in het hout) wat "oud" deed vertalen naar vies en vuil. Als decoratieve plank dus niet gebruiken. Jammer. Vanwege afstand geen actie genomen.
19 mrt 2024
Fijn dat de levering en het contact goed zijn gegaan. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met het product. Wij hebben hier inderdaad nog niets over gehoord. Aangezien wij u ook foto's van de planken hebben gestuurd voordat we deze hebben opgestuurd, had ik deze beoordeling niet verwacht. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en willen dan ook dat iedereen tevreden is, maar daarvoor moeten we wel de kans krijgen. Ik heb contact met u opgenomen, maar helaas nog geen reactie ontvangen. We horen het graag. Gijsbert
Fijne ontvangst duidelijke afspraak En goed herstel bij foutje van transportbedrijf. De ontvangen eiken zuilen zijn geweldig.🥰
Antwoord van houtvantoen.nl
Top kwaliteit meubel, op maat gemaakt
Antwoord van houtvantoen.nl
Super bedrijf! Mooie meubels..