Lucardi Juwelier Rotterdam Zuidplein 761

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

13 apr 2024
Goeie service. Werd goed geholpen door mevrouw. Er werd goed tijdgenomen voor mij om te passen e.d. Wat beter kan, je moet de kosten om een armband in te korten gedeeltelijk zelf betalen. Zou dat gratis maken voor de duurdere producten. Of een redelijk standaard bedrag ervoor rekenen. Nu was dat niet helemaal duidelijk wat er nog bij zou komen aan kosten om het in te korten.

de korting die je online krijgt waarom niet in de winkel. ik heb iets online besteld maar ophalen in de winkel, ik krijg een mail dat het iets vetlaat is, maar het product wel in de winkel aanwezig was,

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Zuidplein 761

MV
Mirjan V.
Brielle
23 dec 2023
Sjagerijnig en geen klantvriendelijk personeel alles lijkt te veel en er kan geen glimlach af. Ik was er om 10 uur in de ochtend. Totaal geen service. Erg jammer.
18 okt 2023
1 verkoper in winkel en best druk dus kwam wat gehaast over.
14 okt 2023
Discount or gift card or receipt for buying gold