gebruiktebureaustoel.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 mei 2023
gebruiktebureaustoel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor gebruiktebureaustoel.nl

13 apr 2024
de service ,want, we constateerden bij aankomst een schade en werd zonder probleem omgewisseld.
Snelle service, vriendelijk geholpen.
5 aug 2023

Administratie

De bevestiging van mijn order bestond alleen uit een brief voor het afsluiten van een transportverzekering. Anderhalve week later, nadat ik gebeld had, kreeg ik in een keer zes mailtjes tegelijk over mijn bestelling. Ik had via de mail het verzoek ingediend of mijn bestelde stoel bij de buren afgeleverd kon worden, dit i.v.m. vakantie. In een keurige mail werd bevestigd dat dit geregeld zou worden. Op de dag van bezorging werd ik gebeld door de transporteur dat ze voor mijn deur stonden en dat ik niet thuis was. Verzoek is dus niet goed doorgekomen. Stoel is een prima produkt en keurig volgens afspraak bezorgd door het transportbedrijf. De administratieve verwerking is echter erg rommelig en niet accuraat.
17 apr 2024

Positieve ervaring met de aankoop van BMA Axia Pro bureaustoel

Positieve ervaring met de aankoop van een BMA Axia Pro bureaustoel. Jetchair heeft veel keuze en tegen een goede marktprijs. Hergebruik is goed alternatief voor nieuw. Goed contact over details van de stoel via e-mail en kon specifieke verzenddatum aangeven. Stoel is prima afgeleverd volgens de specificaties. Dat het een refurbished stoel is nauwelijks aan te zien, nieuwe stof en verstelbaarheid werkt uitstekend.
30 jun 2023

Informele en vriendelijke communicatie door het personeel en snelle levering

Informele en vriendelijke communicatie door het personeel ter plaatse en een snelle levering van de stoelen. Verbeterpunt: manager ter plaatse is non-communicatief.
23 aug 2023
De armleuningen zitten nogal los… kunnen nogal erg makkelijk opzij geschoven worden… zit ruimte in, verder helemaal prima, mooie stoel
3 okt 2023
Service is geweldig, klantgericht, vriendelijk en snel. Gebruiksaanwijzing bij de stoel was er niet, maar moet wel.
17 nov 2023
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Uiterst correct, snel reageren.

Nette en correcte levering.

Nette en correcte levering.
29 jul 2023