kekwonen.com

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden57 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
kekwonen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Snelle en eerlijke advisering en communicatie via de app. Daarna Superleuke stoelen op zondagavond besteld en dinsdag werden ze al netjes thuisbezorgd. Heel erg blij mee. Top service en mooie kwaliteit stoelen voor goede prijs. Absolute aanrader!

21 aug 2023
Het pakket nog niet open gemaakt dus dat kan ik nog niet beoordelen, maar over de pakketdienst ben ik niet tevreden. Zou zaterdag voor 12.oo uur afgeleverd worden, ik heb de hele dag zitten wachten maar niemand gezien ook geen briefje in de brievenbus. Zondag stond er ineens dat ze aan de deur waren geweest en er niemand thuis was nog steeds geen briefje in de bus. Geprobeerd een nieuwe bezorgafspraak te maken maar daar had ik een niet thuis code voor nodig die had ik niet. Maandagmorgen stond het pakket ineens voor de deur nog steeds geen briefje in de bus , het pakket was door mij al betaald dus ik ben hier niet over te spreken en ik neem aan jullie ook niet. Ik zou nooit zeggen dat ik het niet ontvangen heb maar had jullie wel geld gekost als ik dat wel zou doen.

Beoordelingen voor kekwonen.com

Slecht verpakt. We hebben het en der moeten bijstippen. Doos was beschadigd. En retour zenden was duurder.
16 apr 2024
Wat balen maar als u het gemeld had dan konden we hier actie op ondernemen
Goed product, erg slechte klantenservice. Order in december besteld en zou op voorraad zijn. Uiteindelijk pas in februari geleverd. Reacties op mail blijven lang uit en afspraken over korting en compensatie worden niet nagekomen.
Antwoord van kekwonen.com
Beste Martijn De compensatie is onderweg :) We hebben deze express niet meegestuurd met het wijnrek om mogelijke vertraging te voorkomen. We zullen de opmerkingen verder oppakken en hier aan werken Toch blij dat je nu kan genieten van je wijnrek Gr kek wonen
21 aug 2023
22 aug 2023
Hoi Sandra Wat vervelend, ik ga dat gelijk bespreken met de vervoerder want dit mag uiteraard niet Gelukkig is het pakket ondanks de vertraging wel op de juiste plek terecht gekomen. Toch veel plezier ermee gewenst Mvg Kek wonen