kekwonen.com

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden57 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
kekwonen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Snelle en eerlijke advisering en communicatie via de app. Daarna Superleuke stoelen op zondagavond besteld en dinsdag werden ze al netjes thuisbezorgd. Heel erg blij mee. Top service en mooie kwaliteit stoelen voor goede prijs. Absolute aanrader!

21 aug 2023
Het pakket nog niet open gemaakt dus dat kan ik nog niet beoordelen, maar over de pakketdienst ben ik niet tevreden. Zou zaterdag voor 12.oo uur afgeleverd worden, ik heb de hele dag zitten wachten maar niemand gezien ook geen briefje in de brievenbus. Zondag stond er ineens dat ze aan de deur waren geweest en er niemand thuis was nog steeds geen briefje in de bus. Geprobeerd een nieuwe bezorgafspraak te maken maar daar had ik een niet thuis code voor nodig die had ik niet. Maandagmorgen stond het pakket ineens voor de deur nog steeds geen briefje in de bus , het pakket was door mij al betaald dus ik ben hier niet over te spreken en ik neem aan jullie ook niet. Ik zou nooit zeggen dat ik het niet ontvangen heb maar had jullie wel geld gekost als ik dat wel zou doen.

Beoordelingen voor kekwonen.com

Ontzettend snelle reactie en verzending van een mooi robuust product wat precies overeenkwam met de verwachting
Thanks
Slecht verpakt. We hebben het en der moeten bijstippen. Doos was beschadigd. En retour zenden was duurder.
Antwoord van kekwonen.com
Wat balen maar als u het gemeld had dan konden we hier actie op ondernemen

Mooi spul, snelle levering.

Zondag stalen wijnrek (6-flessen) besteld, dinsdag al in huis. Ziet er mooi en stevig uit.
Antwoord van kekwonen.com
Dank je wel voor je review
Mijn bestelde producten naar mij opsturen en reageren op mijn bericht.
16 mrt 2024
Beste laure De mail is binnen gekomen en daarna had je al contact gezocht via de chat dus vandaar geen reactie op de mail. Maar in de chat ook aangegeven wanneer je product verzonden zou worden en dat is ook gebeurd met track en trace Heel veel plezier met het product Mvg Team kek wonen
Goed product, erg slechte klantenservice. Order in december besteld en zou op voorraad zijn. Uiteindelijk pas in februari geleverd. Reacties op mail blijven lang uit en afspraken over korting en compensatie worden niet nagekomen.
Antwoord van kekwonen.com
Beste Martijn De compensatie is onderweg :) We hebben deze express niet meegestuurd met het wijnrek om mogelijke vertraging te voorkomen. We zullen de opmerkingen verder oppakken en hier aan werken Toch blij dat je nu kan genieten van je wijnrek Gr kek wonen
29/11 bestelling geplaatst bij kek wonen, betreffende een wijnrek. Bij het product stond dat deze op voorraad zou zijn. Hierdoor ook aangenomen dat ik het product ieder geval voor kerst zou ontvangen. Helaas bleek dit niet zo te zijn. Eigenaar/ klantenservice is niet proactief, je moet zelf navraag doen over de levertijd van je bestelling. Reactietijd is gemiddeld 10 werkdagen, telefoon wordt ook niet opgenomen. Uiteindelijk reactie gekregen dat de bestelling dan tussen kerst en oud en nieuw wordt geleverd. Helaas dit ook niet het geval. Nu 3/01 en nog niks ontvangen. In de tussentijd weer een mail gestuurd, maar ook geen reactie. Erg vervelende ervaring.
Antwoord van kekwonen.com
Beste robbin Ik snap je frustratie Gelukkig geniet jij al van je wijnrek op dit moment Er zijn wel een paar mails gestuurd met updates van de vertragingen maar die zijn gelukkig allemaal opgelost Mvg Kek wonen

BESTEL HIER NIKS!!!!!!!!!!!

Op black friday (24-11-2023) een wijnrek besteld. Na een 2-tal weken gemailt, geen reactie. Na 3 weken opnieuw gemailt, reactie dat het binnen een paar dagen verzonden zou worden met tracking code. Na 4 weken opnieuw gemailt, geen reactie. Na 5 weken gebeld, geen reactie, alleen een bandje. Na 5 weken gemailt, geen reactie. Na 5 weken Facebook messenger en instragram bericht verstuurd, geen reactie. Na 6 weken gemailt, geen reactie. Na 7 weken gemailt, geen reactie. Kortom er wordt niet gereageerd, beloftes worden niet nagekomen en ik heb mijn bestelde product niet ontvangen. BESTEL HIER NIKS!!!!!!!!!!
Antwoord van kekwonen.com
Beste wesley Zie nu je bericht en snap je frustratie maar er zijn diverse mails gestuurd met update van de uitstel en de redenen hiervan Gelukkig zijn deze problemen opgelost en geniet jij al van je wijnrek Mvg Team kek wonen
07-01-24 een bestelling geplaatst bij kek wonen, een wijnrek. het product was op voorraad. 2x een E-mail gestuurd en 4x gebeld, 12 dagen later nog steeds niks gehoord. Jammer, als er iets fout is of niet op voorraad laat even wat weten,
Antwoord van kekwonen.com
Beste Charlotte Zie nu je bericht en snap je frustratie maar er zijn diverse mails gestuurd met update van de uitstel en de redenen hiervan Gelukkig zijn deze problemen opgelost en geniet jij al van je wijnrek Mvg Team kek wonen
21 aug 2023
22 aug 2023
Hoi Sandra Wat vervelend, ik ga dat gelijk bespreken met de vervoerder want dit mag uiteraard niet Gelukkig is het pakket ondanks de vertraging wel op de juiste plek terecht gekomen. Toch veel plezier ermee gewenst Mvg Kek wonen
23 jul 2023

Top service en mooie kwaliteit stoelen voor goede prijs. Absolute aanrader!

24 jul 2023
Dank je wel voor deze review !!
Zeer vriendelijk ontvangst en fijne adviezen. Wij zijn erg blij met de aanschaf van 8 prachtige eetkamerstoelen en kunnen niet wachten op de levering!
Antwoord van kekwonen.com
Dank voor je review en leuk dat jullie er weer waren
9 sep 2023
Geen verbeterpunten.Snelle levering en leuke aanbieding.
10 sep 2023
Dank voor het compliment en de review
17 nov 2023
Erg mooi wijnrek en snel geleverd
23 nov 2023
Dank je wel voor deze review
3 dec 2023
Dank u wel