aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden785 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

2 artikelen besteld die volgens de site op voorraad waren en maar 1 ontvangen. Eind van de week zou de andere binnen komen maar nog niks gehoord! Geleverd artikel wel heel tevreden over.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is niet mogelijk om de voorraad op onze website aan te geven. Het enigste wat wij kunnen aangeven is of een product op voorraad ligt Wij hopen dat u dit begrijpt. Mocht u met een planning zitten waardoor u de producten spoedig nodig heeft raden wij u aan om ons te bellen of te mailen zodat wij u goed kunnen informeren over de stand van zaken. Ons algemene telefoonnummer is: 0341-413341 Ons algemene E-mail adres is: webshop@aicvisser.com Groeten team AIC
20 apr 2024
Het product dat op voorraad is dan ook nel leveren . En niet 3 weken later
23 apr 2024
Bedankt voor uw review! Volgens onze gegevens is uw order op 19-04-2024 bij u afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 0341-413341 of e-mail webshop@aicvisser.com. Groeten, Jeroen

Wees helder.

Meer duidelijkheid over levertermijn. Spullen zijn niet leverbaar een het vervolg is onduidelijk.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te zien dat u niet tevreden bent over de geleverde service. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en wij hebben met u het probleem besproken. Wij hopen u een passende oplossing te hebben aangeboden. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 07:00 tot 17:00. U kan ons ook altijd mailen naar webshop@aicvisser.com. Wij proberen al onze mails binnen 24 uur te beantwoorden. Groeten team AIC.
25 mei 2023
Als een levering niet compleet afgestuurd kan worden omdat niet alles voorradig is, wat kan gebeuren, laat dat dan ff weten. Dan hoef ik niet verbaast te kijken wanneer er een leverbon is waar eea niet opstaat.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en onze excuses voor de slechte communicatie. Als een product op nalevering wordt gezet wordt er automatisch een bericht verstuurd. Helaas is dat bij u niet helemaal goed gegaan. Wij hebben u een update gestuurd over uw bestelling. Indien u nog vragen heeft dan horen wij graag van u. Groeten team AIC.
Het bestelde product was in eens toch niet op voorraad en kan pas veel later geleverd worden omdat ze het pas willen bestellen wanneer de volledige voorraad van het magazijn geteld is.
6 sep 2023

geen inzicht in je bestelling

je bestelt iets in de webshop en een week later heb je nog niks gehoord; geen levering, geen informatie, niks.
11 sep 2023
Het is zeer spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Inmiddels hebben wij u een mail gestuurd met verdere informatie over uw bestelling. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord en wij helpen u graag.
28 aug 2023

Slechte communicatie

Bestelling gedaan. Geld terug gestort. Verder nul communicatie.
31 aug 2023
Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te lezen dat de communicatie niet goed is verlopen. Wij zullen hier in de toekomst op letten.
foute informatie op website mbt voorraad