aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden778 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

Een fout gemaakt, maar netjes opgelost

Een fout gemaakt, met de prijs op de website. Vervolgens een mail ontvangen dat na item niet geleverd werd omdat de prijs niet goed was. Maar daarna een belletje ontvangen dat ze toch het item gingen leveren. Foutje gemaakt maar dus netjes opgelost!!!

waterpas

Ik zocht een waterpas, en heb deze hier gevonden voor de beste prijs. Snel geleverd en goed verpakt. Topwinkel dus.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service en ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
PD
P.J. D.
Geleen
Beschadigd afgeleverd echter de volgende dag opgehaald en omgeruild. Super service.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het was spijtig om te zien dat uw bestelling transportschade had opgelopen. Onze klanten willen wij zo goed mogelijk helpen waar nodig. Wij hebben om deze reden direct gehandeld en u een oplossing aangeboden. Wij staan voor kwaliteit en een goede service. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons altijd mailen of bellen. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord.
Grotendeels snel geleverd met goede prijs. Nog wel eea in backorder.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en ons aanbod. Wij proberen altijd voldoende voorraad te houden om aan de vraag te voldoen. Mocht u vragen hebben betreft de status van de backorder kunt u ons altijd mailen naar webshop@aicvisser.com. Wij beantwoorden onze mails op werkdagen binnen 24 uur. Groeten AIC Visser team.
snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen
Goede afhandeling en snelle levering.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de geleverde verlengkabel. Kwaliteit heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
Goed advies en eerlijke prijzen!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten team AIC.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling. Wij hopen u graag weer een andere keer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs.
2 artikelen besteld die volgens de site op voorraad waren en maar 1 ontvangen. Eind van de week zou de andere binnen komen maar nog niks gehoord! Geleverd artikel wel heel tevreden over.
ik koop een bladblazer word niet geleverd want moet meer kosten ik zeg stuur geld maar terug maar helaas geen geld
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Allereerst excuses voor het ongemak wat betreft de foutieve prijs! Wij hebben gebeld met het voorstel om deze alsnog voor het bestelde bedrag te leveren. Hier hebben wij geen akkoord op gehad. Als het goed is moet door u betaalde bedrag al wel weer op uw rekening staan. Dit is namelijk op 15-04-2024 naar u overgemaakt. Mocht dit niet het geval zijn, wilt u dan contact met ons opnemen via: 0341-413341 of webshop@aicvisser.com? Groeten, Jeroen
Het product dat op voorraad is dan ook nel leveren . En niet 3 weken later
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review! Volgens onze gegevens is uw order op 19-04-2024 bij u afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 0341-413341 of e-mail webshop@aicvisser.com. Groeten, Jeroen