aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden785 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

21 apr 2024

Een fout gemaakt, maar netjes opgelost

Een fout gemaakt, met de prijs op de website. Vervolgens een mail ontvangen dat na item niet geleverd werd omdat de prijs niet goed was. Maar daarna een belletje ontvangen dat ze toch het item gingen leveren. Foutje gemaakt maar dus netjes opgelost!!!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Onze eerste handeling was niet zo netjes. Daarom wilde wij het met u en met de andere klanten netjes oplossen om de bestellingen door te laten gaan. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten, Roy
Grotendeels snel geleverd met goede prijs. Nog wel eea in backorder.
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en ons aanbod. Wij proberen altijd voldoende voorraad te houden om aan de vraag te voldoen. Mocht u vragen hebben betreft de status van de backorder kunt u ons altijd mailen naar webshop@aicvisser.com. Wij beantwoorden onze mails op werkdagen binnen 24 uur. Groeten AIC Visser team.
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling. Wij hopen u graag weer een andere keer van dienst te kunnen zijn.
Netjes afgeleverd en even gebeld om te overleggen waar de spullen neergelegd konden worden. Prima geregeld!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Wij staan voor kwaliteit en wij helpen u graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
10 mrt 2024
Zou het niet weten
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling. Tot de volgende!
Deel levering ,tussen de leveringen zit teveel tijd. Zeker als je de tweede levering nodig hebt.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te lezen dat u problemen ervaart met uw bestelling. De tweede levering staat in backorder en hebben wij in bestelling staan bij de leverancier. Hier zit helaas ook een levertijd op waar wij op moeten wachten. Wij zullen de producen direct leveren wanneer wij het binnen hebben. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via de mail; webshop@aic.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op ons telefoonnummer; 0341-413341. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord! Groeten team AIC.
11 feb 2024
Snelle en goede service Aanbieding er bij doen voor verloop stekkers
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen uw mening zeer op prijs. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten team AIC.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk. Veel succes gewenst met uw volgende klus! Groeten team AIC.
2 aug 2023
3 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u een prettige ervaring heeft overgehouden over het contact met AIC. Wij begrijpen dat het inderdaad best spannend kan zijn om producten te bestellen op het internet en wie er goede service verleent. AIC probeert zijn klanten zo goed mogelijk te helpen en waar nodig te ondersteunen. Mocht u in de toekomst vragen of advies nodig hebben kunt u ons altijd mailen naar webshop@aic.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op ons algemene telefoonnummer: 0341-413341. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord. Groeten team AIC.
19 jul 2023
Goede service, scherpe prijzen, goed contact en snelle levering. Als ze het (te) druk hebben en/of je hebt een lastige vraag (via mail), dan blijft deze wel eens onbeantwoord en moet je erachter aan bellen.
21 jul 2023
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over ons aanbod en de geleverde service. Wij proberen onze klanten zo goed en zo snel mogelijk te hebben. Wij zullen uw feedback noteren. Groeten team AIC.
30 dec 2023

No nonsens bedrijf

Eerste keer dat ik hier iets besteld heb, geen poespas gewoon duidelijk en in mijn ogen goed, leveren snel alleen mag de vervoerder er wat subtieler mee omgaan ,
8 jul 2023

+++Ik ben zeer netjes bediend, maar,,,,

+++Ik ben zeer netjes bediend, werd gebeld dat de doos nat was geweest en beschadigd was. - - - kreeg geen korting voor deze tekortkoming 😢
11 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u onze service en onze communicatie naar u toe fijn heeft ervaren. Helaas is de machine niet meer leverbaar waardoor nieuwe dozen van de machine niet meer te verkrijgen zijn. Door de zeer scherpe prijs kunnen wij niks meer doen met de prijs. Mocht u in de toekomst vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord!
26 dec 2023
Er horen nog wat extra artiekelen gratis bij Die zaten er niet bij (nog) Verder was de service goed en snel binnen
16 mei 2023
Prima, maar ik had er nog één willen hebben en die was er niet. Heb ik bij een ander gekocht.
Antwoord van aic.nl
Bedank voor uw beoordeling. Het is goed om te lezen dat u tevreden bent over uw geleverde bestelling. Helaas waren er zodanig veel bestellingen voor u geplaatst waardoor het product niet meer uit voorraad leverbaar was. Mocht u in de toekomst vragen hebben betreft de levertijd of andere zaken dan vernemen wij die graag! Groeten team AIC.
Leuke acties alleen de belofte voor 16.00 besteld dezelfde dag verstuurd is niet gebeurd
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te lezen dat u onze acties leuk vindt. Door de drukte van de Black Friday is uw bestelling een dag later verstuurd dan gebruikelijk. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
Goede kwaliteit van het materiaal en snelle service
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn!
1 nov 2023
vlotte afhandeling van bestelling tot aflevering
7 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij staan voor kwaliteit en een goede service. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons altijd mailen. Wij helpen u graag.