aic.nl- Logo - Beoordelingen

aic.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden793 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
aic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
Het was mijn eerste ervaring met AIC, best wel spannend met de cowboys in Internetland, maar dit bedrijf is gelukkig een uitzondering. Ik ben keurig geholpen, werd ook meegedacht over diverse alternatieven, en snelle reacties. Personeel denkt mee met de klant. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken ( op internet).

20 apr 2024
Vandaag besteld morgen in huis. Alleen de voorraad check zou beter kunnen. Dat had met bestelling al naar voren moeten komen dat onderdeel niet op voorraad is. Nu maar wachten tot onderdeel binnen is om naar mij te versturen. Vandaar de 3 sterren.

Beoordelingen voor aic.nl

20 apr 2024

waterpas

Ik zocht een waterpas, en heb deze hier gevonden voor de beste prijs. Snel geleverd en goed verpakt. Topwinkel dus.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service en ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
Grotendeels snel geleverd met goede prijs. Nog wel eea in backorder.
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en ons aanbod. Wij proberen altijd voldoende voorraad te houden om aan de vraag te voldoen. Mocht u vragen hebben betreft de status van de backorder kunt u ons altijd mailen naar webshop@aicvisser.com. Wij beantwoorden onze mails op werkdagen binnen 24 uur. Groeten AIC Visser team.
16 apr 2024
Goede afhandeling en snelle levering.
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de geleverde verlengkabel. Kwaliteit heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
20 mrt 2024
Snelle en goede service
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is fijn om te zien dat u tevreden bent over de geleverde kachel. Kwaliteit heeft bij ons een hoge prioriteit. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen per mail of telefonisch. Wij staan u graag te woord.
Komen hun woord na!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn! Succes gewenst met uw volgende klus. Groeten team AIC.
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs!
19 apr 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te zien dat u tevreden bent over uw bestelling. Wij hopen u graag weer een andere keer van dienst te kunnen zijn.
19 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden uw mening erg belangrijk!
24 mrt 2024
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling. Tot de volgende!
Netjes afgeleverd en even gebeld om te overleggen waar de spullen neergelegd konden worden. Prima geregeld!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Wij staan voor kwaliteit en wij helpen u graag zo goed mogelijk. Tot de volgende!
Deel levering ,tussen de leveringen zit teveel tijd. Zeker als je de tweede levering nodig hebt.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Het is spijtig om te lezen dat u problemen ervaart met uw bestelling. De tweede levering staat in backorder en hebben wij in bestelling staan bij de leverancier. Hier zit helaas ook een levertijd op waar wij op moeten wachten. Wij zullen de producen direct leveren wanneer wij het binnen hebben. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via de mail; webshop@aic.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op ons telefoonnummer; 0341-413341. Wij helpen u graag en wij staan u graag te woord! Groeten team AIC.
Goed geregeld met track en trace,en super snel geleverd.
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Wij stellen uw mening zeer op prijs!
PB
Patrick B.
Zoetermeer
Snelle levering!! Top bedrijf!! Ga zo door!
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review en feedback. Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Tot de volgende!
Snelle levering àlles volgens afspraak
19 mrt 2024
Bedankt voor uw review. Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw bestelling en de geleverde service. Kwaliteit en goede service heeft bij ons een hoge prioriteit. Graag tot de volgende! Groeten team AIC.
BO
Zeer goed snelle service
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw review. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over uw bestelling. Kwaliteit en goede service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hopen u graag een andere keer weer van dienst te kunnen zijn!
Prima en snel geleverd
Antwoord van aic.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het is goed om te zien dat u zo tevreden bent over ons aanbod. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht u in de toekomst vragen hebben kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen van 07:00 tot 17:00, of u kunt ons mailen naar webshop@aic.nl. Groeten team AIC.
10 mrt 2024
Zou het niet weten