Houthandelsalland.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandelsalland.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden47 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2022
Houthandelsalland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima hout voor goede prijs, lag netjes klaar om op te halen. een vriendelijke medewerker heeft nog even een balkje kleingezaag, zodat deze beter in de auto paste

Ik heb eiken planken besteld via het internet. Die zouden 1,5 week later leverbaar zijn. Toen ik belde om ze - op de afgesproken dag- op te halen, bleken ze niet gezaagd te zijn. Dit gebeurt bij Houthandel Salland kennelijk 1 x per week op de woensdag en men was vergeten mijn planken te zagen. Ik moest dus een kleine week langer wachten. Men reageerde daar vrij laconiek op, geen excuses via de telefoon gehad of i.d. Slordig van Houthandel Salland....

Beoordelingen voor Houthandelsalland.nl

Ophalen verliep goed

De juiste producten stonden op het afgesproken tijdstip klaar om opgehaald te worden.
Ik heb super snel mooi materiaal ontvangen
Keurig geleverd, goed product.
7 apr 2024
Snelle reactie bij vragen
7 apr 2024
Mijn bestelling lag al klaar, en je kunt bij ophalen betalen.

Bestelling niet op tijd klaar

11 feb 2024
Prima hout voor een mooie prijs. Afhalen en bezorgen is mogelijk.
20 sep 2023
Erg flexibel: mogelijkheid om buiten openingstijden iets op te halen. nette prijzen en snelle afhandeling. Zeer tevreden!
17 sep 2023
Net een supermarkt. Je gooit het in je mandje, je betaalt en je gaat thuis aan de slag. Easy going
21 jul 2023

Fijn contact en leveren tijdig

Fijn contact met de collega's van Houthandel Salland en ze leveren kwaliteit.
30 jul 2023
Er stond een product op nabestelling, toch snel.en goed geleverd.
17 okt 2023
Hout is hout. Maar communicatie en bezorging zijn uitstekend.