Houthandelsalland.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandelsalland.nl

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2022
Houthandelsalland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima hout voor goede prijs, lag netjes klaar om op te halen. een vriendelijke medewerker heeft nog even een balkje kleingezaag, zodat deze beter in de auto paste

Ik heb eiken planken besteld via het internet. Die zouden 1,5 week later leverbaar zijn. Toen ik belde om ze - op de afgesproken dag- op te halen, bleken ze niet gezaagd te zijn. Dit gebeurt bij Houthandel Salland kennelijk 1 x per week op de woensdag en men was vergeten mijn planken te zagen. Ik moest dus een kleine week langer wachten. Men reageerde daar vrij laconiek op, geen excuses via de telefoon gehad of i.d. Slordig van Houthandel Salland....

Beoordelingen voor Houthandelsalland.nl

Nog niets binnen na 1 week en weinig vernomen van enige actie.. 3 heksluitingen besteld, via iDeal betaald maar nog niets gehoord over een mogelijke verzending. Duurt wat langer dan we gewend zijn tot nu toe.
Antwoord van Houthandelsalland.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Ik heb even gekeken naar je bestelling. Helaas heeft het pakket vertraging opgelopen van 4 dagen bij DHL waar wij helaas niks aan kunnen doen. Ik hoop dat u verder tevreden bent met uw bestelling!
29 jul 2023

Oude balken

De verstuurdr balken hebben al lang gelegen. Eentje was zo verweerd dat deze omgewisseld moest worden. Dat werd wel netjes en snel gedaan.