Laptopvision.nl- Logo - Beoordelingen

Laptopvision.nl

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden164 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jun 2020
Laptopvision.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Laptopvision.nl

Tweedehands laptop gekocht. Zelf extra geheugen erin gedaan, had ik nog liggen, alleen ik wilde er ook een ssd indoen, maar de harde schijf zit niet op de originele manier vast. Het houdertje is weg en het lijkt me dat ze die erin hebben geplakt met dubbelzijdig plakband. niet los te krijgen. Helaas is de harde schijf een 5400 type en dus vertraagt deze de laptop en kan ik helaas niet de volle kracht van de laptop terugwinnen. Daarom geen 5 sterren. Laptop doet het verder wel uitstekend. windows 10 kwam geïnstalleerd en gaf geen één fout in de hardware device manager.