Lucardi Juwelier Barneveld

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden162 beoordelingen in totaal

16 jul 2023
Dat verkoopster (vrouw met rossig haar) super aardig was en zelfs hielp met helix oorbel in doen. Was beduusd maar vond dit superfijn. En dat is service! Erg leuk om door haar geholpen te worden.

28 aug 2023
Afhandeling klacht over een eerder gedane aankoop Vandaag is het goed opgelost door de Store manager👍👍

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Barneveld

Vriendelijk personeel, iets beter luisteren naar de wensen van de koper.
Snel en goed geholpen, vriendelijk.
19 apr 2024
24 mrt 2024

Prima

Was prima! Ik vermoed dat ik werd geholpen door een vrij nieuw medewerker. Wat onzeker, dacht nog niet echt mee. Maar haar andere twee collega's hielpen haar goed. Er was ook een klant met een klacht in de winkel en de medewerker die hen hielp bleef heel rustig en duidelijk.
Zeer klantvriendelijk en nette winkel. Goede producten.
We werden netjes en vriendelijk geholpen.
25 aug 2023
De 2 personeelsleden toonden belangstelling voor mijn vraag om een product en ze gaven ook nog alternatieven. Onderling hadden ze ook overleg zodat ik de beste bediening kreeg. ER werd mij een membercard aangeboden zodat ik direct korting kon ontvangen. 1 persoon hielp mij met het installeren. De ander pakte het product in en liet mij afrekenen met korting vd memberkaart. Ik werd vakkundig, prettig en vlot geholpen. Er hing een prettige sfeer.
19 jul 2023
Ik ben blij dat we deze week iets hebben kunnen bespreken naar aanleiding van een wat mindere klantonvriendelijkheid ervaring vorige week. Blij dat het opgelost is, en nu wel de verzekering gekregen dat je met alles terug kan komen als het niet goed is👍
29 sep 2023
Behulpzame verkoopster, die alle mogelijkheden vertelde... Misschien wat inpakken betreft: bij een kindercadeautje wat strikjes erop
2 jun 2023
Ik vroeg om een advies, om een ring uit te zoeken bij een eerder hier al uitgezochthals sieraad en armband. Helemaal tevreden!
17 aug 2023
Prima service aardige verkoopster die de tijd nam.

Lucardi Barneveld

Ik ben in Barneveld bij de lucardi heel aardig personeel en vriendelijk goed geholpen
6 jul 2023
vriendelijk geholpen en een goed advies gegeven aankoop feestelijk ingepakt .
24 jun 2023

Leuke mensen!

Werd meteen geholpen. Erg gast vrij en vriendelijk :)
26 jul 2023
Behulpzaamheid verkoopster en zinnige adviezen
20 jun 2023
Super vriendelijk geholpen en leuk ingepakt
27 okt 2023
Fijne hulp, ook met membercard aanvragen
21 jul 2023
Goed geholpen en vriendelijk personeel.
23 mei 2023
Goed geholpen met mijn aankoop
Heel vriendelijk personeel