planethappy.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.553 beoordelingen in totaal

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Fijn dat het winkelmandje makkelijk bedienbaar is, dat is niet altijd zo, en je boodschappen blijven er in staan, ook als je een dagje later pas terug komt om verder te shoppen. Ik bestelde 's nachts en kreeg met vijf minuten al een mail dat de order verzendklaar stond! Producten in goede conditie geleverd.

De bestelling kwam te laat, en je moet geld betalen (4,95) om de spullen überhaupt te kunnen retourneren. Inleveren bij een winkel is niet mogelijk. Bijzonder slechte service en onbeleefd via de mail. Geen retourformulier meegeleverd maar die moet je opvragen via de klantenservice en zelf printen. Heel jammer, spijt dat ik een bestelling gedaan heb. Nooit meer...

Beoordelingen voor planethappy.nl

30 mrt 2024
Heel slecht bedrijf. Niet te vertrouwen. Doen hele dubieuze dingen. Ga ook zeker er van uit dat je je spullen ontvangt.
Bestelling na 1 week nog steeds niet ontvangen en ook geen bericht hierover. Na 1 week zelf gebeld naar de klantenservice,bleek 1 van de 2 bestellingen niet leverbaar en gedoe met desbetreffende leverancier. Heb mijn geld teruggekregen en vriendelijke geholpen.

Slechte service

4 aug 2023

Slecht aangegeven

Bij artikel stond: “binnen 3-5 dagen in huis” nog steeds niets binnen. Na zelf te hebben gemaild werd er verteld dat artikel niet op voorraad was en ik anders de bestelling maar moest annuleren.
16 aug 2023
Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad niet netjes verlopen. Er was inderdaad een probleem met de levering. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Planet Happy
28 aug 2023
Nog geen pakket ontvangen. Ik krijg een mailtje met de vraag of ik feedback zou willen geven maar mijn pakketje is nog niet binnen.
4 sep 2023
Goedemiddag, Dank u wel voor u feedback. We gaan er zeker iets mee doen en vinden het fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen voor ons. Ik zag wel dat het pakket inmiddels gelukkig is afgeleverd. Onze excuses hiervoor. Team planet Happy
26 nov 2023

Nog steeds niets ontvangen ( (27-10).

Op 27-10 besteld, nog steeds niks ontvangen!!! 😡 vraag me af of het nog komt.
26 aug 2023
Ik wacht nu vanaf vorige week zondag op het pakje ?!
4 sep 2023
Goedemiddag, Dank u voor de feedback die u ons gegeven heeft. We schrokken natuur van de ene ster .Maar snappen u wel en we gaan dit ook zeker opnemen binnen ons team. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Planet Happy
16 jun 2023
Er is tot op heden nog steeds niet geleverd.
Antwoord van planethappy.nl
Goedemorgen, Ik zie dat we een deellevering hebben gemaakt voor u . En dat het op 17 juni is bezorgt bij u. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd mailen en helpen we u graag. met vriendelijke groet, Team Planet Happy
Slechte communicatie over leverbaarheid
1 sep 2023
Eerst op voorraad en toen weer niet enz