wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

525 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden919 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
wallz.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Een muurcirkel besteld met de afbeelding van het schilderij uit 1800: de parasoldennen. De kleuren van het schilderij zijn erg mooi, een goede weergave van het echte schilderij

16 mei 2023
De plaat had beter verpakt kunnen worden. Doos was half open. Weinig bescherming materiaal was er nog over. Onze cirkel is ook ietsje gebogen, is trouwens niet hinderlijk na het ophangen (iets meer dubbelzijdig tape gebruikt om de vouw eruit te halen) Het plaatje wat op de cirkel geplakt moet worden, kan er beter alvast opzitten. Wij hebben hem met veel moeite 2x moeten verplaatsen. Of zorg voor een duidelijk markering aan de achterkant waar die hoort, zeker bij plaaten met een duidelijk onder en bovenkant.

Beoordelingen voor wallz.com

Verkeerde maat

De maten die ik had doorgegeven,kreeg ik dus niet een retour formulier was er niet bij, Zit midden in een verhuizing,heb geen tijd om me daar ook nog druk om te maken, dus ik laat het maar zo,maar heb niets aan het product!
Antwoord van wallz.com
Vervelend om te horen! Zou je ons hier een mailtje over willen sturen? Dan gaan we met je mee kijken naar een oplossing! Ons emailadres is info@wallz.com😊
Antwoord van wallz.com
We vinden het natuurlijk jammer om te zien dat je ons 1 ster hebt gegeven! Zou je ons willen mailen met de reden hiervan? Ons emailadres is info@wallz.com. We willen het graag met je oplossen en je weer tevreden stellen.😊
Antwoord van wallz.com
Vervelend om te zien dat er 1 ster is gegeven, helaas weten niet waarom dit is :( Uiteraard horen we graag van je! Je kan ons een berichtje sturen via de mail naar: info@wallz.com of ons bellen via: 085 27 35 926
Veel geld voor een stukje vinyl.
Antwoord van wallz.com
Vervelend om te horen dat het niet naar wens is! Zou je ons een mailtje willen sturen hierover? Dan gaan we uiteraard met je meekijken naar een oplossing.😊 Ons emailadres is info@wallz.com.
30 jun 2023
Zaterdag bestelde ik de verkeerde maat inductie beschermers, 2 stuks. Zondag kwam ik daar achter, mailtje gestuurd met de vraag of ik dat om kon zetten naar de juiste maat. Maandag mail terug: Kan niet.. Ze werken hard door zeker in het weekend.. Klantenservice aan de lijn....nee kan niet... Enig begrip en een korting bijvoorbeeld ....zou ik waarderen met 4 of 5 sterren
Antwoord van wallz.com
We vinden het erg vervelend voor je. We hebben je een mailtje gestuurd en lossen het graag voor je op!
Pakket is zeer slecht verpakt. Doos kwam beschadigd aan, open, muurcirkel kon er zo uit, bevestiging viel er uit. De vraag is of ons pakket uberhaupt wel compleet is. Het kwam ook nog eens 2 dagen later omdat het pakket vermist was geraakt net voor de bezorging. Muurcirkel verder erg mooi maar een wonder dat het tijdens tranport heel gebleven is.
Antwoord van wallz.com
Wat vervelend! Wij verpakken de producten zo goed mogelijk, ook met extra foam om de cirkel heen. Wat er tijdens het transport met het pakket gebeurd, ligt helaas buiten onze handen. Het lijkt erop dat alles compleet is verder. Heb je ook een handleiding gekregen? Anders mag je ons nog wel mailen, dan kunnen we je nog opsturen! Gelukkig is de cirkel nog wel heel:)
18 okt 2023
Er staat bij dat het anti-slip is maar dit is niet het geval. Het product schuift alle kanten op. Mega irritant. Is je geld niet waard.
18 okt 2023
Dag Samantha, Vervelend om te horen! Zie zojuist dat er contact is geweest en dat het is opgelost, gelukkig!
27 mei 2023
Ik heb een beschermmat voor inductie besteld en na 2 weken nog niks ontvangen maar wel betaald.
Antwoord van wallz.com
Hoihoi! We zien dat het pakket bezorgd is maar bij een service-point, als dit pakket na enkele dagen niet wordt opgehaald gaat dit weer retour naar ons, vervolgens kunnen wij het weer opsturen. Zou je ons kunnen contacteren via de mail met de juiste adresgegevens? Dan gaan we dit weer voor je opsturen 😁! Ons mail adres is: info@wallz.com
FL
fam. L.
Schijndel
20 jun 2023
Nog niets ontvangen
27 jun 2023
Hoi hoi, We hebben contact met je gehad via de mail, inmiddels zien we dat je bestelling een tijdje geleden bezorgd is. Hopelijk heb je het goed ontvangen!