wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

525 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden919 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
wallz.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Een muurcirkel besteld met de afbeelding van het schilderij uit 1800: de parasoldennen. De kleuren van het schilderij zijn erg mooi, een goede weergave van het echte schilderij

16 mei 2023
De plaat had beter verpakt kunnen worden. Doos was half open. Weinig bescherming materiaal was er nog over. Onze cirkel is ook ietsje gebogen, is trouwens niet hinderlijk na het ophangen (iets meer dubbelzijdig tape gebruikt om de vouw eruit te halen) Het plaatje wat op de cirkel geplakt moet worden, kan er beter alvast opzitten. Wij hebben hem met veel moeite 2x moeten verplaatsen. Of zorg voor een duidelijk markering aan de achterkant waar die hoort, zeker bij plaaten met een duidelijk onder en bovenkant.

Beoordelingen voor wallz.com

Vraagje aan de telefoon ging niet vriendelijk
Antwoord van wallz.com
Dat is vervelend om te horen! Zou je ons een mailtje willen sturen waarin je ook jouw vraag vermeldt? Dat mag naar info@wallz.com. Dan gaan we dit uiteraard met je bespreken en met je oplossen!
30 sep 2023
De print op plexiglas viel tegen, de plaat is flexibel en dun. Wij hadden er een andere voorstelling van….
3 okt 2023
Jammer om te horen dat je een andere voorstelling had! We hebben een materialen pagina, hier proberen wij zo goed mogelijk onze materialen uit te leggen zodat de klanten niet voor een verrassing komen te staan. Deze pagina kan je hier vinden: www.wallz.com/materialen😊.
30 apr 2023
Foto raar afgesneden, en links onder kloppen de kleuren ook niet. Hun beleid: je kunt het product niet terug sturen want het is op maat gesneden. Ehm, dan had je het toch beter kunnen snijden en printen. Nu ben je 30 euro kwijt voor iets wat niet voldoende kwaliteit heeft.
9 mei 2023
Vervelend om te horen dat het niet naar wens is! Als de kleuren niet kloppen dan kan het zijn dat er een productie fout is geweest, hiervoor mag je ons dan ook altijd mailen met je bestelnummer, dan gaan we dit oplossen! Ons mailadres is: info@wallz.com

Teleurstellend

Een duidelijke foto op de site neerzetten. Want het product die wij kregen is absoluut niet zoals wij verwacht hebben en bovendien moeten wij deze houden, want retourneren is geen optie. Weggegooid €60,-
Antwoord van wallz.com
Hi, vervelend om te horen! Zouden jullie wat foto's van de muurcirkel kunnen sturen? Dan gaan we met jullie meekijken naar een goede oplossing hiervoor😊. Ons emailadres is: info@wallz.com.