wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

525 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden919 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
wallz.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Een muurcirkel besteld met de afbeelding van het schilderij uit 1800: de parasoldennen. De kleuren van het schilderij zijn erg mooi, een goede weergave van het echte schilderij

16 mei 2023
De plaat had beter verpakt kunnen worden. Doos was half open. Weinig bescherming materiaal was er nog over. Onze cirkel is ook ietsje gebogen, is trouwens niet hinderlijk na het ophangen (iets meer dubbelzijdig tape gebruikt om de vouw eruit te halen) Het plaatje wat op de cirkel geplakt moet worden, kan er beter alvast opzitten. Wij hebben hem met veel moeite 2x moeten verplaatsen. Of zorg voor een duidelijk markering aan de achterkant waar die hoort, zeker bij plaaten met een duidelijk onder en bovenkant.

Beoordelingen voor wallz.com

Mijn ervaring is dat de kleuren van de print niet goed overeenkomen met de werkelijk geleverde mat. Ik was licht teleurgesteld maar vond het wel acceptabel! Tja eerlijke mening!!
Antwoord van wallz.com
Vervelend om te horen dat je toch licht teleurgesteld bent! Zou je een mailtje willen sturen naar info@wallz.com hierover? We willen het graag met je oplossen. 😊
Een andere bezorgdienst gebruiken. Veel gedoe met de bezorging. Pakket onderweg, bezorgd...oh nee toch niet, er is vertraging. Bellen, weer wachten dan eindelijk na 4 dagen op het verkeerde adres bezorgd. Zo onprofessioneel
Antwoord van wallz.com
Vervelend dat het zo is gegaan! Wij streven er naar om de producten te produceren en te versturen binnen 24 uur na de bestelling. Helaas blijven wij daarna tijdens de bezorging ook afhankelijk van DHL. Ik zie dat er mail- en belcontact is geweest en dat je het pakket nu wel binnen hebt. Fijn dat het wel bij je aan is gekomen!
Het frame is prima van kwaliteit, de doeken vinden wij wat minder van kwaliteit deze zijn erg dun en geven een goedkoop gevoel.
Antwoord van wallz.com
Fijn dat het frame en zo het geheel nog wel goed bevalt! De doeken zijn textieldoeken van linnen, het kan daardoor wat licht aanvoelen. Mocht je verder vragen hebben over het doek of het toch even willen laten zien, mag je ons gerust een mailtje sturen! Ons mailadres is info@wallz.com.😊
16 mei 2023

Beter verpakking/betere ophang constructie

Antwoord van wallz.com
Vervelend dat de muurcirkel beschadigd is! We proberen onze producten altijd zo goed en strak mogelijk in te pakken met extra schuimfolie en een op maat gemaakte doos zodat de producten hier niet in kunnen verschuiven. Wat hier verder tijdens het transport mee gebeurd ligt helaas buiten onze handen. Verder mag je ons altijd een mailtje sturen! Vooral bij beschadigingen, want dan gaan we dit uiteraard met je oplossen. Ons mailadres is: info@wallz.com. Wat betreft de ophangplaat wil ik je bedanken voor de feedback! We gaan ernaar kijken. 😊
2 jul 2023
Inductiebeschermer ziet er in het echt anders uit dan op de foto en helaas niet kunnen ruilen voor een andere. Kleur zou grijs met goud zijn en in het echt meer beige met goud. Heel jammer.

De kwaliteit viel me tegen.

De kwaliteit viel me eerlijk gezegd tegen. De afwerking ook. Ik had mijn muurcirkel het liefst retour gezonden, maar dat is helaas niet mogelijk.
Antwoord van wallz.com
Wat vervelend! Ik zie ook dat er beschadigingen aan de cirkel zitten. Als je niet tevreden bent, mag je ons ook nog wel een mailtje sturen. Dan kunnen we vanuit daar even verder kijken:)
27 okt 2023

Zéér slecht verpakt geleverd

Afbeelding foto prima maar kleine beschadiging aan bovenzijde Product werd zeer slecht verpakt geleverd.
Antwoord van wallz.com
Wat vervelend! Wij verpakken de producten zo goed mogelijk, ook met extra foam om de cirkel heen. Wat er tijdens het transport met het pakket gebeurd, ligt helaas buiten onze handen. Ook jammer dat er een beschadiging aan de bovenzijde zit. Je mag ons hier altijd over mailen (info@wallz.com), dan gaan we samen kijken naar een goede oplossing!
25 okt 2023
lang wachten op levering
Antwoord van wallz.com
Hi! Vervelend dat de levering wat langer heeft geduurd dan gepland! We streven er altijd naar om de producten binnen 24 uur te verzenden, maar helaas blijven we tijdens de levering afhankelijk van DHL. Ik zie wel dat je het pakket nog na vijf dagen hebt ontvangen. Fijn dat het wel goed bij je aan is gekomen. 😊