Dartshopper.nl

5.621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.962 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

24 feb 2024
Kom beloftes na.
te veel emails!
Ik had het liefst 0 sterren gegeven. Maar mensen, ga hier nooit iets kopen. Ze hebben het altijd te druk en er is al tijden ziekteverzuim in het magazijn. Kennelijk word er niet goed gezorgd voorde medewerkers. Maar ook voor de klanten wordt er niet goed gezorgd. De garantie voor 2200 uur besteld, vandaag verstuurd kunnen ze niet waarmaken. Ze stoppen spullen in dozen van andere dartspullen, kortom slechte en onduidelijke verpakking en retouren blijven dagenlang bij de retourafdeling liggen. Koop gewoon bij de dichtstbijzijnde kleine dartwinkel en niet bij zo´n groot bedrijf als dit. Wat mij betreft lijkt het heel erg op misleiding, en 1 keer nooit meer. IK ben er gefrustreerd van geworden.

Bestelling 2 x eenzijdig geannuleerd zonder reden.

Twee keer werd mijn bestelling door dartshopper eenzijdig geannuleerd. Twee verschillende creditcards gebruikt. Verschillende keren gebeld met dartshopper. Reden was zogezegd dat mijn kaarten in Zuid-Korea gedomicilieerd zouden zijn (???). Contact opgenomen met kredietkaart company. Niets aan de hand. Kaarten werken perfect. Meer nog, info over domiciliering kan zelfs niet door dartshopper geraadpleegd worden. Heb dan bestelling via bol.com bij dartshopper gedaan met zelfde kaart. Geen probleem. Er loopt duidelijk iets grondigs mis bij dartshopper. Blijkbaar geen nieuwe klanten meer nodig.
1 jan 2024

'Snelle' betalende levering duurt een week

Na de bestelling van een dartsbord, liet de levering op zicht wachten. Ik had speciaal een betalende levering gekozen omdat daar bijstond dat de levering de volgende dag na de bestelling zou plaatsvinden. Uiteindelijk is de levering een week later gekomen. Ik begrijp dat Kerst er tussen zat, maar zelf na twee mails naar de klantendienst heb ik tot op heden geen antwoord gekregen van hen om dit probleem op te lossen. Jammer dat de klantenopvolging! Ik weet niet of ik hier nog iets zou bestellen.
Te veel vragen over prulleding maar wek essentieel. Stuur me gewoon ol wat ik nodig heb. Ik betaal wel. Als je adverteert voor iets wat past bij mijn barrels en ze passen niet, miet je dat maar geloven oo foto. Onnodig om dan ook nog video's te vragen. Kostprijs 3 euro. Jullie vragen omterug te sturen kost mij 10 euro aan portokosten. Zonder dat wat ik besteld heb kan ik niet gooien met pijlen van 110 euro due ik nota bene bij jullie heb gekocht

Communicatie en goede kwaliteit leveren

Wat jullie ter verbetering kunnen doen? Ten eerste geen kapotte spullen opsturen en als dat wel het geval is dan met de klant overleggen voor een oplossing. Want nu hebben jullie bijvoorbeeld een nieuw onderdeel toegestuurd wat ik zelf niet kan vervangen en ik had liever een tegoed ontvangen. Ik ben hierover in gesprek geweest met jullie maar jullie wilden het niet anders oplossen.
6 jan 2024

Transportkosten door cadeaubonnen

Sorry, gebruik mijn cadeaubon van 100 euro en ineens moet ik verzendkosten betalen op een aankoop van 100 euro omdat ik met cadeaubonnen betaal. Mail errover krijg te horen dat het is omdat ik voor trunks koos en dit een betalende dienst is maar er was gewoon geen gratis optie te kiezen... antwoord dit en krijg zelfs geen antwoord meer terug. Is gewoon niet correct

Week levertijd

Levering uiteindelijk prima, maar moest bijna 10 dagen wachten. Kreeg als excuus ‘druk’. Dat geloof ik, maar als je dan gewoon nog dagen lang op je website prijkt met ‘Voor 22.00 uur besteld, vandaag verzonden’ is dat erg misleidend, want genoeg reacties gelezen waar dit niet waar is gemaakt. Helaas las ik ze te laat.
Ik heb 02-01 een pakket besteld en ik heb dit 09-02 ontvangen nadat ikzelf 2x maal heb moeten bellen omdat mijn zending nog steeds niet verzonden was. Ik heb daarna een mail verzonden naar de klantendienst dat dit geen service is. Maar daar krijg je weinig reactie op. Heel jammer voor zo een groot bedrijf.
30 dec 2023
Ze adverteren met ‘voor tien uur besteld is morgen in huis’. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog niks in huis. Ook heb ik al twee keer een mail getracht te sturen maar krijg een geautomatiseerd antwoord. Telefonisch zijn ze überhaupt niet te bereiken. Heel slecht dus!!
LM
Leroy M.
Zwolle
Dartbord van pdc magtig slecht dit is heel schandalig kan hier niet opgooien bord is zo hard en het zwarte verkleurd helemaal na wit mosvorming in triple 9 ze word weg geschreven met 20€ korting op een bord van 100€ Shafts heel slecht
6 jan 2024

Erg slecht

Levering binnen 2-3 werkdagen gaf de website aan. Nu 10 werkdagen later nog niets geleverd gekregen. Via mail contact gezocht en nu moet ik nog eens 5 dagen wachten voordat Dartshopper gaat zoeken naar het pakketje.
13 jan 2024
Bij de status staat dat de artikelen op dit moment worden gepikt. Helaas blijft dit er 3 dagen lang staan. Geeft veel onduidelijkheid. Duurde 5 dagen voor de bestelling werd verzonden terwijl alles op voorraad was.
Op 11 december 2023 retour gedaan van pijlen, tot op heden nog steeds geen tegoed bon ontvangen, meerdere mail gestuurd naar klantendienst, krijg geen antwoord of retour info ontvangen erover
28 jan 2024

Levertijden niet juist op de website…

Levertijden juist op de website plaatsen in plaats van levering de volgende dag beloven en dan in de order bevestiging zeggen dat de levering later wordt bezorgd.
14 jan 2024
Kortingen worden bedrieglijk toegepast. Wanneer je bestelling hoger is dan €50 maar je past een kortingsbon toe, dwingt men om verzendingskosten te betalen...
Er staat op de site dat m'n dartpijlen beschikbaar zijn en dat ze binnen 2 en 3 werkdagen zouden binnenkomen we zijn nu 2 weken verder en heb nog steeds niks
31 dec 2023
Er zaten geen vleugels bij de pijlen, deze zijn toch wel van wezenlijk belang. Heb ze daarom teruggestuurd en krijg ik hopelijk snel het geld teruggestort