Dartshopper.nl

5.621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.962 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

4 feb 2024
Pijlen waren niet nieuw . Doosje was niet optimaal meer pijlen lagen uit het doosje .maar de pijlen waren wel oké 😊.
De pijltjes waren meteen stuk Gebeld voor ons oplossing moest een mail sturen gedaan maar geen reactie
Bezorging duurde 3 dagen langer dan gezegd en de bezorgtijd en datum zijn 4 keer aangepast
Slechte ervaring Track en trace code werkte niet goed. Pakketje was ook stuk
17 feb 2024
Bestelling gewoon vergeten ondanks woeker prijzen voor levering !
Bestelde spullen niet geleverd na mail opnieuw verstuurd
Slechte communicatie ivm bestelling/betaling klarna..
24 feb 2024
Geen reactie op mail.
17 feb 2024

Veel te lange levertijd, omslachtig klantenservice protocol

Ik had op 1 januari een nieuwe set dartpijlen besteld met een aantal sets flights en shafts. Op 2 januari keurig een track&trace code ontvangen, maar toen begonnen de problemen. Bij GLS bleef de status op “aangekondigd bij GLS” staan. Dat een pakketje niet mee kan met de koerier kan natuurlijk een keer voorkomen, maar dan zou het voor de volgende dag toch het eerste zijn dat mee moet. Echter, omdat de status 2 dagen later nog niet was veranderd, heb ik telefonisch contact opgenomen. In plaats van even dubbel checken of het pakketje nog in het magazijn lag, werd mij medegedeeld dat er pas na een week actie kon worden ondernomen, dus moest ik 8 januari maar terugbellen. Zoals ik al had verwacht, was er 8 januari nog niks veranderd, dus weer gebeld en toen werd er zonder verder onderzoek een nieuwe bestelling geplaatst, welke overigens wel gewoon de volgende dag geleverd werd. De oorspronkelijke track&trace is overigens nog steeds actief. Als er gewoon op 4 januari even 10-15 minuten de tijd was genomen om het magazijn te checken, had dit veel sneller opgelost kunnen worden en had ik in plaats van 2 sterren, 5 sterren kunnen geven voor een snelle en moeiteloze afhandeling.
20 jan 2024
Dartbord en accessoires besteld als verjaardagscadeau, rekening gehouden met eventuele vertragingen wegens het wk. Maar helaas toch na 4 dagen zelf moeten bellen waar het spul bleef. Daarna was het vrij vlot hier. Ik heb begrip voor de vertraging, maar dat maakt mijn beoordeling niet beter. Normaal gesproken nergens last van als ik bestel bij dartshopper!
14 jan 2024

Voorraad op site

Zorg ervoor dat, wanneer iemand een bestelling plaatst, ook de voorraad op de website wordt aangepast ! Nu kreeg ik weliswaar een uitleg via mail dat diverse zaken niet voorradig zijn, maar dat was blijkbaar niet zo op moment dat ik bestelde EN betaalde.
Gescheurde slecht dichtgeplakte verpakking lijkt veel op tweede kans maar wel de volle pond vragen. En als antwoord geven op je vraag hoe het komt dat het te maken kan hebben met een steekproef. Dan nog zorg je dat de verpakking er goed uitziet.
voor de verjaardag van mijn kleinzoon een machnetisch dartbord gekocht incl machnetische dartpijlen , alleen de 3 gele pijlen blijven bij het gooien hangen, de 3 rode pijlen blijven niet hangen , de magneten zijn daar niet goed van

Drukte, oke! Maar bericht de klanten dan dat het iets langer duurt

Drukte rond de WK, volkomen logisch! Alle begrip voor. Maar een bericht op de website of socials had dan wel fijn geweest. Je kan dan zelf bepalen of je besteld of ergens anders gaat kijken.
20 jan 2024
Sneller leveren en eerdere mail sturen van hoe en wat en niet eerst zelf moeten bellen en dan opeens s avond een mail krijgen van jouw adikel word geleverd over 3/4 dagen
JB
Dartsslijper is niet geleverd… Ledstrip heeft geen adapter… is niet duidelijk op site Inhoud dartsblok met houten kist ook niet duidelijk
Heb surrounds gekocht en ze geven verschillende lichtkwaliteit, 24 stuks en drie verschillende luchtsterktes
1 jan 2024
De levering kan beter, na twee weken nog steeds mijn pakket niet, pakket ligt al dagen in een depot.