Dartshopper.nl

5.616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.946 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Verkeerde artikelen binnen gekregen en bezorging was vreselijk.
Duurt lang met bestellen en Materiaal is niet wat lijkt
31 dec 2023
Beloofde levering volgende dag niet correct
14 jan 2024
Niet alles was volledig bij de bestelling

Heb nog niks ontvangen….

Heb nog niks ontvangen….
Snellere levering
3 jun 2023

Klantenservice

5 jun 2023
Beste klant, vriendelijk dank voor uw review. Wij betreuren dat uw bestelling niet naar wens is geleverd. Echter hebben wij geen invloed op de levering, zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten. De klantenservice moet ook afgaan op de informatie van de track&trace van het transportbedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
14 sep 2023
Ik heb problemen met een levering, Ik heb het niet ontvangen en de nasleep om het op te lossen duurt gigantisch lang ik had de conseuls tijdig besteld omdat ik een week later wedstrijd had en mijn vorige waren stuk met resultaat een matig tornooi. Aangezien er op de website staat volgende dag in huis en ik nog geen problemen heb gehad dacht ik de juiste keuze gemaakt te hebben om terug bij jullie te bestellen. Ik heb ze twee weken later nog steeds niet ontvangen. Ik ben het vertrouwen in het bedrijf aan het verliezen.
15 sep 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Er staat ook nergens op de website dat wij een levering de dag na de bestelling garanderen. Er staat: voor 22.00 uur besteld - dezelfde dag verzonden. (niet geleverd!) U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder. Onze excuses voor het ongemak.
17 nov 2023
Op voorhand aangeven of iets in voorraad is of niet. Ik kreeg een mail dat magazijn aan de slag ging gaan, en dat het pak verzonden zou zijn. Een week (8dagen) later nog niks ontvangen. Nochthans + €3 betaald voor BPost. Ineens 8 dagen daarna een mail dat sommige items niet in voorraad zijn en een creditatie. Maar dat is 8 wachtdagen, waar het direct zou kunnen. Heb nu bij Belgische site besteld en had het op 2 dagen in huis.
17 nov 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Het kan helaas gebeuren dat artikelen plots snel uitverkocht raken. Dit is niet altijd te voorzien. Onze excuses voor het ongemak.

Jammer van ‘t retour beleid

Even aanpassen naar aanleiding van de reactie. Deze en alle andere geknipte en geplakte reacties getuigen van ‘t feit dat er eigenlijk niet gelezen wordt wat nu echt het probleem is. Een product zou in mijn ogen net zo makkelijk kunnen worden omgeruild wanneer ik het kom brengen ipv het op te sturen. Enige verschil is dat het mij als klant geld scheelt. Beetje jammer dat hier niks in mogelijk is.
15 jun 2023
Beste klant, jammer dat u ons wederom een zo slechte beoordeling geeft. Uw reactie hier wordt wel degelijk gelezen. Misschien is het niet helemaal duidelijk voor u dat wij geen fysieke winkel hebben, maar een webshop. Omruiling/retour is daarom alleen mogelijk via opsturen. Wij bieden onze klanten daarvoor een retourlabel aan tegen gereduceerd tarief.
12 jul 2023

Bestelling was laat geleverd.

Ik had een bestelling gemaakt 30/06 en ik heb ze pas gekregen op 07/07. Normaal volgens jullie website is het voor 22u bestellen krijg je ze de volgend dag. Ik weet ook wel er was een weekend tussen maar tot vrijdag is wel lang. De levering is door dpd gedaan is daar iets mis gegaan.
13 jul 2023
Beste, Bedankt voor je bestelling en review. Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent betreft levering. Echter adverteren wij met voor 22 u besteld is vandaag verstuurd dit betekend niet dat het wordt geleverd. De levering hangt af van de drukte en omstandigheden bij de vervoerders. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment drukker dan normaal waardoor de leveringen vertragingen kunnen oplopen. Wij willen je vooralsnog veel plezier toewensen met je aankoop.

Levering problemen? Misschien informeren.

Op 04-12-2023 een bestelling geplaatst van de Harrow Torpedo 25 gram dartpijl. Er staat netjes vermeld dat het product niet voorradig is maar: Verzending in 2 tot 5 werkdagen. Het is nu inmiddels 14-12-2023 maar tot heden niets mogen ontvangen. Jammer
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.

Niets ontvangen

Ik heb tot op heden m’n bestelling nog niet ontvangen 3/6 besteld ,via track and tracé is het nog steeds onderweg. Ik heb het idee dat m,n pakketje op wereld reis is alvorens het in mijn bezit zal zijn. Ik hoop dat er snel iets in de bus zal vallen
14 jun 2023
Beste klant, Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
Gebruik een andere bezorger. DPD leverde het pakket niet af, ook al was er iemand thuis. Vervolgens heb ik ook geen mail gekregen bij welk pakketpunt mijn pakket is afgeleverd, dus moest ik ook nog achter de klantenservice aan.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
21 nov 2023
Artikel niet geleverd. Na navraag bleek artikel niet voorradig. Ondanks dat website aangeeft voorradig. Na contact de vraag gesteld of missende artikelen alsnog opgestuurd kon worden. Hebben ze inmiddels het geld teruggestort.
22 nov 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Bij het hoge bestelvolume rond de komende feestdagen, kan het gebeuren dat een artikel sneller uitverkocht is, dan het op de website wordt aangegeven. De klantenservice heeft u netjes uw geld gecrediteerd. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
27 mei 2023
Versturen met Track en Trace. Post NL gaf aan dat niet in brievenbus paste. Kon het ophalen op post NL punt. Al met al zat er een week tussen bestellen en ontvangst. Wel zat Hemelvaart er tussen.
Antwoord van Dartshopper.nl
Het zakje in het etui voor de dartspijlen scheurde al bij het eerste gebruik helemaal open. Rest nog niet kunnen testen want bord, surround en verlichting hangen nog niet op.
Antwoord van Dartshopper.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
27 aug 2023

Verpakking beschadigd en opnieuw dichtgeplakt

Verpakking was redelijk beschadigd en lijkt opnieuw dichtgeplakt geweest te zijn door darshoper. En stikkers op de doos wel vervelend dat je deze kado wilt doen,
28 aug 2023
Beste Niels, Bij het verzenden van dartmatten is het mogelijk dat onze medewerkers extra tape toedienen op het pakket om er zeker van te zijn dat deze niet opent tijdens het transport. Dit omdat deze pakketten vaak door de leverancier enkel met een stukje plakband worden dichtgemaakt. Daarnaast kunnen wij geen enkele daadwerkelijk schade waarnemen op basis van uw foto's, helaas is het uiteraard wel mogelijk dat uw pakket lichte deukjes tijdens het transport proces kan oplopen, hier hebben wij helaas geen invloed op.