Dartshopper.nl

5.621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.962 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

1 okt 2023
Als een product niet op voorraad is en je plaatst een bestelling, is het niet mogelijk om een voucher te krijgen voor gratis verzending of gratis na te sturen.
2 okt 2023
Beste klant, wij vinden het jammer dat u een klacht heeft en een zo slechte beoordeling geeft, maar dat iets niet op voorraad is, kan niet gecompenseerd worden door gratis levering. In de webshop wordt duidelijk aangegeven of een artikel beschikbaar is of niet. Mocht tijdens het bestelproces een artikel niet/niet meer voldoende op voorraad zijn, wordt dit naar de klant toe gecommuniceerd en krijgt u diverse opties aangeboden, zoals later verzenden, een alternatief artikel kiezen, of het bedrag voor dat artikel gecrediteerd krijgen. In uw recente bestelling zien wij geen artikel dat niet op voorraad is/was en u heeft ook geen contact gehad met de klantenservice m.b.t. hierop. Jammer dat u hier een zo slechte recensie voor geeft. Misschien wilt u het nog wijzigen?
22 nov 2023
Weekend bestellingen worden bij het begin van de week niet met prio behandeld waardoor er hier extra levertijd voor is. Dit wordt niet vermeld op de website.
23 nov 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
17 jun 2023
Heb al 2 keer op donderdag besteld voor 22u en heb 2 keer na het weekend pas.mijn bestelling ontvangen Normaal gezien voor 22u is de dag erna toch geleverd
20 jun 2023
Beste klant, wij beloven nergens dat wanneer u voor 22.00 uur besteld, u de volgende dag uw bestelling geleverd krijgt. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
30 apr 2023
Heb 2 maal op donderdag besteld en normaal voor 22u besteld is de dag erna op bestemming . Heb die 2 keer pas de volgende dinsdag gehad
2 mei 2023
Beste klant, Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
AM
arnaud m.
lendelede
goed materiaal helaas jammer van de staat van de doos bij levering in de post. als geschenk is dit nu jammer van de doos
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. In principe is de verpakking bedoeld om het product binnenin te beschermen. Aangezien we geen schade aan het artikel constateren, kunnen we ervan uitgaan dat de verpakking aan haar doel heeft voldaan. Desondanks bieden we onze excuses aan voor de onjuiste levering. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
29 sep 2023
ik heb in het volle vertrouwen een bestelling gedaan en ik krijg maar de helft geleverd en ik ben helemaal niet tevreden
2 okt 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Het klopt dat niet beide pakjes tegelijk zijn geleverd, maar u heeft dat bij de klantenservice doorgegeven en zij hebben er meteen werk van gemaakt. Jammer dat u hier dan toch zo'n slechte recensie geeft. De fout ligt bij het vervoersbedrijf en niet bij Dartshopper. Misschien wilt u het nog aanpassen?
3 sep 2023
Duidelijker aangeven wanneer de bestelling aankomt. Er staat alleen verzonden, en de bestelling kwam erg laat aan.
26 jul 2023
Ik krijg steeds mails dat er nog iets in mijn winkelmandje zit, terwijl ik het besteld heb en al binnen is gekomen
27 jul 2023
Beste klant, wij betreuren dat u een zo slechte beoordeling hier schrijft, terwijl er geen probleem is met uw bestelling. Deze site voor beoordelingen. Voor het oplossen van een probleem, verzoeken wij u per mail contact op te nemen met de klantenservice. Daar helpen zij u graag verder. Onze excuses voor het ongemak.
Product na 7 dagen niet geleverd. Na contact, werd geld terug gestort. Zonder overleg. Product wel op voorraad.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, u had via de chatbot gemeld dat uw probleem was opgelost, vandaar dat de klantenservice niet op de hoogte was van uw probleem en de retour werd gezien als een weigering van de levering. Om die reden is de bestelling gecrediteerd. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
Wordt beoordeeld
nauwelijks coulance gekregen bij een probleem aan een dartboard dat echt veel te vroeg zijn spider verloor.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, in bestelling ORD935256 zat helemaal geen dartboard. Uw ' probleem' betreft een artikel dat in 2022 was besteld en waarop de garantie allang was verstreken.
25 aug 2023
Heb het bestelde tot op heden niet ontvangen en weet niet hoe de terugbetaling tot stand gaat komen.
28 aug 2023
Beste Frank, Wij hebben uw bestelgegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat volgens de tracking, er na een onsuccesvolle afleverpoging uw pakket is geleverd aan een parcelshop op 01/08. Gezien het pakket uiteindelijk hier niet binnen het tijdlimiet van 7 dagen is opgehaald, is uw pakket op 09/08 naar ons teruggestuurd waarvoor wij inmiddels een terugbetaling hebben verricht. Alle details ontremt de levering kunt u terug vinden in de track & trace gegevens die u van ons heeft ontvangen via de mail.
2 mei 2023

Levering top - Bezorging slecht

De gevraagde spullen werden pas een week later afgeleverd door PDP. Ik zou ander bezorgdienst nemen
3 mei 2023

Pakket vermist geraakt, geen oplossing....

Pakket vermist geraakt...., geen oplossing of terugbetaling.... TIP: Geen neerzettoestemming geven
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Nogmaals, Dartshopper heeft hier géén invloed op. U heeft de neerzet toestemming gegeven. U kunt uw klacht neerzetten bij DPD en wellicht daar een slechte recensie achterlaten. Wij vinden het erg jammer dat u ons nu zo slecht beoordeeld, terwijl de fout niet door ons is veroorzaakt.
18 mei 2023
Doos was helemaal kapot gat was zo groot dat de flights en shafts er zo uit vielen
19 mei 2023
Beste klant, wij betreuren dat u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen. Echter is deze site voor beoordelingen. Voor het oplossen van een probleem, verzoeken wij u per mail contact op te nemen met de klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
13 mei 2023
Afspraken nakomen!! Voor 10 uur bestellen, dezelfde dag versturen is er niet bij...
15 mei 2023
25 dec 2023
Het pakket zou snel geleverd worden maar het duurde dagen en arriveerde te laat.
Antwoord van Dartshopper.nl
Buiten en binnenverpakking compleet beschadigd.Niemand is verantwoordelijk
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. In principe is de verpakking bedoeld om het product binnenin te beschermen. Aangezien we geen schade aan het artikel constateren, kunnen we ervan uitgaan dat de verpakking aan haar doel heeft voldaan. We betreuren dit ten zeerste, maar we kunnen geen korting geven voor een beschadigde verpakking als het artikel in dit geval onbeschadigd is gebleven. Desalniettemin bieden we onze excuses aan voor de onjuiste levering. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
10 aug 2023
De laaste tijd moet ik 8 a 10 dagen wachten op mijn bestelling 😡
11 aug 2023
Beste klant, natuurlijk zien wij ook liever dat onze klanten hun bestelling de volgende dag in huis hebben. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Jammer dat u ons daarom een zo lage beoordeling geeft. Onze excuses voor het ongemak.
1 jul 2023
retourartikels afzijdig houden zodoende je ze niet terug opstuurd
8 nov 2023
Niet binnen de tijd geleverd zoals op de site beloofd wordt.
9 nov 2023