Dartshopper.nl

5.669 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

I bought a reasonably well-priced order. I had issues with entering delivery details, my postcode was correct but it automatically entered the address for me which was just a 2 minute walk from my apartment. This was my fault for tbe wrong address. Budbee was delivering and they cancelled the delivery. I guess because I live in Centrum, I don't know though. Budbee claimed it was due to the wrong address but it is not difficult for the driver to just give me a call. After that was cancelled budbee recommended that I do a box delivery because they couldn't change my address now. Following day it was moved to the next day. I contacted budbee and they no longer k ew where my package was a d told me to wait 2 more days otherwise it's considered lost. In the meantime I e-mailed dartshopper customer service with only 'you must wait' as a reply. The following g day my order was recalled back to dartshopper. At this point, dartshopper says budbee sent the package back to dartshopper warehouse and they can't do anything until their 'investigation' is complete. Budbee told me that dartsjopper recalled the package themselves with no information. At this point I'm contacting both companies and receiving no information about my purchase which I paid with my money. Dartshopper was not helpful.at all, constantly telling me to be patient. I asked dartshopper that they could just send me a new order and restock the old one, but no I have to wait for investigation. I also asked for a refund and I still have to wait for the 'investigation'. It's now been 7 business days and I still haven't received the package. Budbee claimed that the delivery was too big for the box which is why it was sent back, after this I asked dartshopper and they still 'don't know'. I've now left the country on holidays and I fear if this is sent again while I'm away there will just be more issues.

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Gebruik een andere bezorger. DPD leverde het pakket niet af, ook al was er iemand thuis. Vervolgens heb ik ook geen mail gekregen bij welk pakketpunt mijn pakket is afgeleverd, dus moest ik ook nog achter de klantenservice aan.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
21 nov 2023
Artikel niet geleverd. Na navraag bleek artikel niet voorradig. Ondanks dat website aangeeft voorradig. Na contact de vraag gesteld of missende artikelen alsnog opgestuurd kon worden. Hebben ze inmiddels het geld teruggestort.
22 nov 2023
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Bij het hoge bestelvolume rond de komende feestdagen, kan het gebeuren dat een artikel sneller uitverkocht is, dan het op de website wordt aangegeven. De klantenservice heeft u netjes uw geld gecrediteerd. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
27 mei 2023
Versturen met Track en Trace. Post NL gaf aan dat niet in brievenbus paste. Kon het ophalen op post NL punt. Al met al zat er een week tussen bestellen en ontvangst. Wel zat Hemelvaart er tussen.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.

Drukte, oke! Maar bericht de klanten dan dat het iets langer duurt

Drukte rond de WK, volkomen logisch! Alle begrip voor. Maar een bericht op de website of socials had dan wel fijn geweest. Je kan dan zelf bepalen of je besteld of ergens anders gaat kijken.
Het zakje in het etui voor de dartspijlen scheurde al bij het eerste gebruik helemaal open. Rest nog niet kunnen testen want bord, surround en verlichting hangen nog niet op.
Antwoord van Dartshopper.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
20 jan 2024
Sneller leveren en eerdere mail sturen van hoe en wat en niet eerst zelf moeten bellen en dan opeens s avond een mail krijgen van jouw adikel word geleverd over 3/4 dagen
27 aug 2023

Verpakking beschadigd en opnieuw dichtgeplakt

Verpakking was redelijk beschadigd en lijkt opnieuw dichtgeplakt geweest te zijn door darshoper. En stikkers op de doos wel vervelend dat je deze kado wilt doen,
28 aug 2023
Beste Niels, Bij het verzenden van dartmatten is het mogelijk dat onze medewerkers extra tape toedienen op het pakket om er zeker van te zijn dat deze niet opent tijdens het transport. Dit omdat deze pakketten vaak door de leverancier enkel met een stukje plakband worden dichtgemaakt. Daarnaast kunnen wij geen enkele daadwerkelijk schade waarnemen op basis van uw foto's, helaas is het uiteraard wel mogelijk dat uw pakket lichte deukjes tijdens het transport proces kan oplopen, hier hebben wij helaas geen invloed op.
1 okt 2023
Als een product niet op voorraad is en je plaatst een bestelling, is het niet mogelijk om een voucher te krijgen voor gratis verzending of gratis na te sturen.
2 okt 2023
Beste klant, wij vinden het jammer dat u een klacht heeft en een zo slechte beoordeling geeft, maar dat iets niet op voorraad is, kan niet gecompenseerd worden door gratis levering. In de webshop wordt duidelijk aangegeven of een artikel beschikbaar is of niet. Mocht tijdens het bestelproces een artikel niet/niet meer voldoende op voorraad zijn, wordt dit naar de klant toe gecommuniceerd en krijgt u diverse opties aangeboden, zoals later verzenden, een alternatief artikel kiezen, of het bedrag voor dat artikel gecrediteerd krijgen. In uw recente bestelling zien wij geen artikel dat niet op voorraad is/was en u heeft ook geen contact gehad met de klantenservice m.b.t. hierop. Jammer dat u hier een zo slechte recensie voor geeft. Misschien wilt u het nog wijzigen?
22 nov 2023
Weekend bestellingen worden bij het begin van de week niet met prio behandeld waardoor er hier extra levertijd voor is. Dit wordt niet vermeld op de website.
23 nov 2023
17 jun 2023
Heb al 2 keer op donderdag besteld voor 22u en heb 2 keer na het weekend pas.mijn bestelling ontvangen Normaal gezien voor 22u is de dag erna toch geleverd
20 jun 2023
Beste klant, wij beloven nergens dat wanneer u voor 22.00 uur besteld, u de volgende dag uw bestelling geleverd krijgt. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Onze excuses voor het ongemak.
JB
Dartsslijper is niet geleverd… Ledstrip heeft geen adapter… is niet duidelijk op site Inhoud dartsblok met houten kist ook niet duidelijk
AM
arnaud m.
lendelede
goed materiaal helaas jammer van de staat van de doos bij levering in de post. als geschenk is dit nu jammer van de doos
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. In principe is de verpakking bedoeld om het product binnenin te beschermen. Aangezien we geen schade aan het artikel constateren, kunnen we ervan uitgaan dat de verpakking aan haar doel heeft voldaan. Desondanks bieden we onze excuses aan voor de onjuiste levering. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
29 sep 2023
ik heb in het volle vertrouwen een bestelling gedaan en ik krijg maar de helft geleverd en ik ben helemaal niet tevreden
2 okt 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Het klopt dat niet beide pakjes tegelijk zijn geleverd, maar u heeft dat bij de klantenservice doorgegeven en zij hebben er meteen werk van gemaakt. Jammer dat u hier dan toch zo'n slechte recensie geeft. De fout ligt bij het vervoersbedrijf en niet bij Dartshopper. Misschien wilt u het nog aanpassen?
3 sep 2023
Duidelijker aangeven wanneer de bestelling aankomt. Er staat alleen verzonden, en de bestelling kwam erg laat aan.
26 jul 2023
Ik krijg steeds mails dat er nog iets in mijn winkelmandje zit, terwijl ik het besteld heb en al binnen is gekomen
27 jul 2023
Beste klant, wij betreuren dat u een zo slechte beoordeling hier schrijft, terwijl er geen probleem is met uw bestelling. Deze site voor beoordelingen. Voor het oplossen van een probleem, verzoeken wij u per mail contact op te nemen met de klantenservice. Daar helpen zij u graag verder. Onze excuses voor het ongemak.
Product na 7 dagen niet geleverd. Na contact, werd geld terug gestort. Zonder overleg. Product wel op voorraad.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, u had via de chatbot gemeld dat uw probleem was opgelost, vandaar dat de klantenservice niet op de hoogte was van uw probleem en de retour werd gezien als een weigering van de levering. Om die reden is de bestelling gecrediteerd. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
1 jan 2024
De levering kan beter, na twee weken nog steeds mijn pakket niet, pakket ligt al dagen in een depot.
25 aug 2023
Heb het bestelde tot op heden niet ontvangen en weet niet hoe de terugbetaling tot stand gaat komen.
28 aug 2023
Beste Frank, Wij hebben uw bestelgegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat volgens de tracking, er na een onsuccesvolle afleverpoging uw pakket is geleverd aan een parcelshop op 01/08. Gezien het pakket uiteindelijk hier niet binnen het tijdlimiet van 7 dagen is opgehaald, is uw pakket op 09/08 naar ons teruggestuurd waarvoor wij inmiddels een terugbetaling hebben verricht. Alle details ontremt de levering kunt u terug vinden in de track & trace gegevens die u van ons heeft ontvangen via de mail.

Pakket vermist geraakt, geen oplossing....

Pakket vermist geraakt...., geen oplossing of terugbetaling.... TIP: Geen neerzettoestemming geven
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Nogmaals, Dartshopper heeft hier géén invloed op. U heeft de neerzet toestemming gegeven. U kunt uw klacht neerzetten bij DPD en wellicht daar een slechte recensie achterlaten. Wij vinden het erg jammer dat u ons nu zo slecht beoordeeld, terwijl de fout niet door ons is veroorzaakt.
25 dec 2023
Het pakket zou snel geleverd worden maar het duurde dagen en arriveerde te laat.