Dartshopper.nl

5.616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.946 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

3 jun 2023
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Prijs kwaliteit wel top!

Je moet betalen voor een retour terwijl de poloshirts veel kleiner uitvielen als gedacht. Prijs kwaliteit wel top!
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Het klopt inderdaad dat wanneer u niet tevreden bent over uw bestelling, en deze daardoor niet wenst te houden, de retourkosten voor eigen rekening zijn. Dit staat vermeld in onze algemene voorwaarde waar u mee akkoord moet gaan wanneer u de bestelling plaatst. Indien u twijfels heeft over de maten van onze dartshirts, kunt u hiervoor terecht bij de maattabel op onze site. Met vriendelijke groet, Dartshopper
Betaalde extra voor levering op een bepaald moment, maar het werd toch een dag later. Voor de rest prima service
18 nov 2023
Verbetering, toelaten kadobon te gebruiken zonder postkost te hoeven betalen indien je boven 50 euro besteld.
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste, Bedankt voor uw review, echter begrijpen wij hem niet helemaal. U geeft aan dat u toch verzendkosten heeft moeten betalen terwijl u een kadobon gebruikt voor een bestelling van meer dan €50. Echter, wanneer wij in uw bestelgegevens terug kijken, zien wij dat er helemaal geen verzendkosten zijn berekend. Wellicht vergist u zich? In dat geval vragen wij u vriendendelijk uw review te veranderen. Met vriendelijke groet
Betere service: Niets kon gewisseld worden Te hoge verzendkosten Retouraanvraag gedaan, zonder resultaat
8 aug 2023
Beste klant, wat jammer dat u een zo slechte beoordeling geeft. U wilde iets toevoegen aan een bestelling die al op transport was. Dat is helaas niet mogelijk. Er is geen retouraanvraag ontvangen, heeft u het misschien verkeerd verstuurd? U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder.
8 jul 2023
Jammer dat je zoveel moet besteden, om gratis te laten bezorgen. Voor de rest zijn de producten wel oké!!
21 mei 2023
De dartpijlen zijn bij me aangekomen. Maar het duurde een week. Switch aub naar post nl in plaats van dpd.
Bestelling was niet binnen afgesproken tijd.. wat misschien te maken heeft met de drukke decembermaand
15 jul 2023
Er stond voor 10 uur besteld volgende dag in huis, heb uiteindelijk 3 dagen moeten wachten
18 okt 2023

Een product nog niet gekregen het zijn…

Een product nog niet gekregen het zijn steal dart tips en heb geen foto
19 okt 2023
Beste, We vinden het jammer dat u ons een 2 sterren beoordeling geeft rondom het feit dat u bestelling nog niet is geleverd. Helaas hebben wij geen invloed op de levering van uw pakket. Indien u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice, vragen wij u vriendelijk dit alsnog te doen zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet
14 jul 2023
De Shaft die ik had besteld waren inbetween en ik heb de medium gekregen
19 mei 2023
Voor 22u besteld volgende dag geleverd? Moet gemiddeld 4dagen wachten
22 mei 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Wij beloven nergens ' voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd'. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder.

niet op tijd

hij kwam in plaats van zaterdag kwam die pas dinsdag binnen
Antwoord van Dartshopper.nl
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
De belofte voor 22u besteld morgen geleverd…. 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️
24 dec 2023
De tijd tussen niet in voorraad en opnieuw beschikbaar.
Darts zaten door elkaar geschut in de verpakking
23 aug 2023
zending niet volledig,1 item ontbrak
23 aug 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Vervelend als de bestelling niet helemaal compleet was, maar deze pagina is voor reviews, niet voor het oplossen van fouten/problemen. Voor het oplossen van een probleem, verzoeken wij u per mail contact op te nemen met de klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Niet deze opgestuurd gekregen!!

Niet deze opgestuurd gekregen!!! 😞
Ik heb nog niets mogen ontvangen
Antwoord van Dartshopper.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
15 okt 2023
De verpakking kan mischien beter
16 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw feedback, onze excuses dat de verpakking van uw bestelling kennelijk niet de gewenste bescherming gaf. Wij zullen deze feedback dan ook zeker meenemen voor de toekomst. Met vriendelijke groet,
Contact is slecht, dat mag beter👍
13 jun 2023
Beste klant, bedankt voor uw review. U beoordeeld de service met slechts 3 sterren, maar er is helemaal geen correspondentie van u naar de klantenservice? Als u vragen/opmerkingen/klachten hebt over uw bestelling, kunt u via de webshop een e-mail sturen naar de klantenservice. Daar helpen ze u graag verder.