vanharen.nl

8.046 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.718 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er inmiddels een oplossing is gevonden. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop dat een eventuele volgende order netjes mag arriveren, zoals het hoort!
30 dec 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Eerst wordt er gezegd staat klaar voor verzenden komt morgen en dag erna krijg ik te horen dat de bestelling nog helemaal niet verwerkt is.
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een mogelijke oplossing (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
4 dagen na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik op de dag dat het bezorgd zou worden een mail dat mij bestelling geannuleerd is.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de geannuleerde bestelling; helaas was het gekozen artikel niet meer fysiek op voorraad op het moment van inpakken. Dit gebeurt sporadisch wanneer twee klanten tegelijkertijd hetzelfde -laatste- artikel bestellen en dan moeten we tot onze spijt iemand teleurstellen.
Ik heb nog geen mail ontvangen. Zou ze gister af kunnen halen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je geen melding hebt ontvangen. Wellicht is deze in de ongewenste- of spammailbox terecht gekomen? Volgens onze gegevens ligt je bestelling klaar in het gekozen filiaal. We wensen je vast veel plezier met de boots!
De bestelling zou gisteren worden bezorgd, en nu wacht ik nog
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Rondom de feestdagen kan er helaas wat vertraging ontstaan bij de postagentschappen waarmee we samen werken. We zien dat het pakketje inmiddels is bezorgd. Hopelijk zijn de items evengoed naar je wens!
Gebruikte schoen gekregen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de staat waarin dit paar is geleverd, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We begrijpen dat je de schoenen al hebt ingeleverd in de winkel en het aankoopbedrag is terugbetaald, daarom gaan we ervan uit dat het is opgelost. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan is onze klantenservice te bereiken op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Te klein terug gestuurd
20 jan 2024
14 jan 2024
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Het is ons helaas niet duidelijk waar je precies ontevreden over bent, maar als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
3 mei 2023

Vanharen 'online' NOOIT MEER

Wat een vreselijke slechte service!!! Ik had een code gekregen met 5€ korting omdat we sloffen hadden gekocht welke binnen een paar weken kapot waren maar helaas niet meer leverbaar waren en ze wilde ze ook niet laten repareren! Daar ging het dus al vreemd/mis. Nu wilde ik met de bon 2 paar sokken kopen in de winkel. Dit kon dus niet zei de dame achter de kassa, dit moest ik online doen. Dus ik heb ze uiteindelijk online besteld en naar de winkel laten sturen. Ik kreeg bericht dat ze er waren. Ik naar de winkel en bleek dat maar 1 paar hadden verstuurd terwijl ik er 2 had besteld!! De vrouw achter de kassa kon mij niet vertellen waarom. Dus ik heb ze achter gelaten.... Wat een gedoe zeg!!! Ik ben nu mijn korting van 5€ kwijt en heb GEEN sokken!!! Voor mij NOOIT meer vanharen!
4 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het is misgegaan met je sokken, onze excuses hiervoor. Helaas was het tweede paar niet meer op voorraad. We begrijpen dat je het geleverde paar in de winkel achter hebt gelaten, daarom zorgen wij ervoor dat de factuur komt te vervallen. Later vandaag ontvang je hiervan een bevestiging. Mocht je het in de toekomst opnieuw willen proberen, dan zijn we uiteraard bereid om de misgelopen korting van € 5 te compenseren. ;)
28 jul 2023

Bestelling niet thuis gekomen maar naar dhl gegaan!

De bestelling zou bij mij thuis worden opgestuurd. Aleen is dat niet gebeurt en moest ik 3 dozen van de postkantoor ophalen. En ook heb ik geen retour label meegekregen? Wel een blaadje met je kan het retouren bij dhl of postnl en dat zij het retour label erop plakken. Dat klopt voor geen meter. Ik heb beide postkantoren benaderd in mijn gebied en beide zeggen dat ze niks kunnen doen zonder een retour label of qrcode. En als ik via return ga retourneren kost dat mij geld! Waar slaat dat op ? Kan ik retour label ontvangen. Want ik heb niks aan schoenen die mij niet passen en daarnaast mijn voeten ook pijn doen!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de onstane verwarring over de levering en het retourproces, graag helderen we dat voor je op. Bezorgen De bestelling is conform je bezorgvoorkeur geleverd bij een DHL servicepoint. Wellicht heb je in het verleden een vaste bezorgvoorkeur aangegeven in MijnDHL en heb je dit niet meer gewijzigd? Totdat je het zelf aanpast, blijft DHL bezorgen bij het gekozen servicepoint. Retourneren Omdat je bestelling via DHL is geleverd, is retourneren via PostNL niet van toepassing. Dit betekent dat je de retourzending simpelweg aan kunt bieden bij een DHL servicepoint bij jou in de buurt (daar hebben zij geen QR-code of retourlabel voor nodig; er wordt ter plekke een gratis retourlabel voor je gemaakt). Indien het DHL servicepoint niet bekend is met dit proces, kunnen zij hiervoor contact opnemen met hun contactpersoon binnen DHL. Uiteraard mag terugbrengen in één van onze filialen ook. Lukt het toch niet? Dan raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Onze collega's helpen je graag!
23 nov 2023
1e Had in winkel schoenen uitgezocht maar die verschilden van kleur. 2e Dan ga ik.online bestellen en laat ze in winkel bezorgen. 3e Vervolgens hoor ik paar dagen helemaal niks en moet ik zelf bellen. Zegt die mevrouw ohh, die kunt u al afhalen in de winkel, die hebben ze daar nog. Ik zeg, ja maar die waren verschillend van kleur, die hoef ik niet. Ik dacht ik krijg online een paar nieuwe..... Nee dit is alleen als je ze naar huisadres had laten sturen. Écht héél stom
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Bij een click en collect bestelling kijken we altijd eerst of het paar in de gekozen winkel voorradig is, op die manier kunnen we de bestelling namelijk het snelste voor je klaar zetten. Wanneer de winkel de gekozen producten niet meer op voorraad heeft, dan zullen de items worden opgestuurd vanuit de webshop naar het filiaal toe. Het spijt ons dat dat hierover onduidelijkheid is ontstaan, dat is niet onze bedoeling geweest! Wanneer je online het paartje opnieuw besteld met thuislevering, dan zul je de bestelling vanuit het centrale magazijn ontvangen.
15 mei 2023
Ik kreeg maat 40 wat een 38 moest zijn toen kon ik het gaan ruilen bij binnenwegplein Rotterdam alles telefonisch geregeld helemaal daarheen stond er 1schoen klaar de andere was zoek na 20 min hadden ze de 2e schoen gevonden en was er een heel groot kleur verschil tussen beide schoenen waardoor ik nog voor niks was gekomen ik moest de schoenen zelf opnieuw online bestellen die komen als het goed is dinsdag binnen en de medewerksters waren totaal niet klantvriendelijk
15 mei 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons echt dat je zo’n vervelende ervaring hebt gehad met je bestelling en in onze winkel in Rotterdam. Dat is niet zoals we het graag zien en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We gaan ervan uit dat je nieuwe bestelling goed aankomt en als je nog problemen hebt, laat het ons dan weten zodat we je kunnen helpen (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
RA
Roel A.
Almere Niederlande
18 jul 2023
Al tien jaar koop ik één paar schoenen per jaar bij Van Haren. Met zo'n paar doe ik dan precies een jaar en dan zijn ze op. Elk jaar koop ik hetzelfde paar, dat ook elk jaar duurder wordt, hetgeen ik begrijp. Dit jaar kocht ik in april zoals gebruikelijk weer een paar. Ze zien er elk jaar iets anders uit nu ook, deze had zelfs elastiek aan de zijkant, dat was voor het eerst. In april gekocht en nu al een gat in de zool. Heel jammer.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er iets mis lijkt met je recente aankoop. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee. (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)