vanharen.nl

8.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.739 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

RA
Roel A.
Almere Niederlande
18 jul 2023
Al tien jaar koop ik één paar schoenen per jaar bij Van Haren. Met zo'n paar doe ik dan precies een jaar en dan zijn ze op. Elk jaar koop ik hetzelfde paar, dat ook elk jaar duurder wordt, hetgeen ik begrijp. Dit jaar kocht ik in april zoals gebruikelijk weer een paar. Ze zien er elk jaar iets anders uit nu ook, deze had zelfs elastiek aan de zijkant, dat was voor het eerst. In april gekocht en nu al een gat in de zool. Heel jammer.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er iets mis lijkt met je recente aankoop. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee. (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
31 aug 2023
Ik wacht al een week op levering terwijl de levering bij een postnl adres zou worden bezorgd. Iedere dag krijg ik mail dat ze mij hebben gemist terwijl het niet aan huis maar bij een bedrijf geleverd zou worden. Het zou bij de Atep geleverd worden in Beegden maar het adres is ook vreemd. Slecht geregeld en ondertussen nog steeds geen pakket ontvangen
1 sep 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat er vertraging bij de vervoerder is ontstaan. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
KV
Kim V.
Udenhout
24 jul 2023

Jammer, niet gewend deze onvriendelijke service van Van Haren

Pakket is schijnbaar geleverd bij een dhl punt en ik ben daarvan totaal niet op de hoogte gebracht. Niet van dhl en niet van Van Haren. Ook niets te zien in je account, dat op 'onderweg' blijft staan en niet wordt bijgewerkt. Ik moest zelf bellen waar het pakket bleef. Klantenservice van Van Haren ook ronduit onvriendelijk en niet empatisch.
25 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend! Onze excuses hiervoor. We raden je aan om even contact te zoeken met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
27 jul 2023
Door mij het juiste adres opgegeven t.w adres 11 D en nu blijkt dat door jullie 11 is opgegeven op de adressering , de bewoner heeft aangegeven mij niet te kennen en derhalve is de bezorging niet gelukt. Daardoor ben ik mijn bestelling misgelopen en niet ontvangen en geen verdere mededelingen van Van haren
27 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het mis is gegaan met de adressering van je zending. We hebben het voor je gecontroleerd en het is inderdaad aan onze kant misgegaan, waarvoor onze excuses. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
16 nov 2023

bestelling door hen geannuleerd, weg korting

Mijn bestelling werd een dag later door hen geannuleerd, omdat de schoen in deze maat niet meer beschikbaar zou zijn... online voorraad hebben ze dus niet op orde. Inmiddels wel weer online beschikbaar, maar ik had ze met -20% en die korting geldt niet meer.
17 nov 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je niet meer aan het door jou gewenste item hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Soms komt het voor dat tijdens het inpakken blijkt dat paar incompleet of beschadigd is. We kunnen deze dan jammer genoeg niet meer naar je opsturen. Wat betreft de korting komen we je uiteraard graag tegemoet. Neem gerust even contact op met onze klantenservice, dan verzinnen we daar een oplossing voor (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
Site loopt vast. Je kan niet meerdere filters aanzetten. Het is alleen dames of kinderen of heren. Je moet elke keer terug naar het begin scherm en dan loopt hij vast. Ik heb met een bestelling 50 min bezig geweest. Echt belachelijk lang
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je kunt op onze site meerdere filters aanzetten (zoals maat, kleur, merk, etc) alleen sommige niet in combinatie met elkaar (zoals dames, heren en kinderen). Wij zijn namelijk van mening dat dit een verwarrend zoekresultaat geeft. Onze excuses voor het feit dat de site vastliep, dat is natuurlijk niet zoals het hoort. We hopen dat je inzet wordt beloond en de bestelling naar wens is!
Zeer slecht ,een ster is nog teveel, medewerker klantenservice en later in de winkel onvriendelijke ook heel erg dom ,volgens haar artikelen worden retour gestuurd naar Klarna,dat iemand zo dom kan zijn? Echt onbegrijpelijk
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wanneer artikelen online zijn besteld met betaalmethode Klarna, dan kunnen onze collega's in de winkel geen geld terug geven. Zij sturen het pakketje dan door naar ons magazijn waar vervolgens de retour wordt verwerkt. Na de retourverwerking volgt er een nieuw bericht met hierin een aangepaste factuur van Klarna. We vinden het jammer om te lezen dat hierover een miscommunicatie is ontstaan en bieden dan ook onze excuses aan voor de vervelende situatie. Hopelijk mogen we je in de toekomst naar volle tevredenheid van dienst zijn.
7dagen geleden iets besteld en nog niet ontvangen ook geen berichtje dat het vertraagd is of niet meer geleverd kan worden.besteld voor,volgende werkdag in huis gaat ook niet op.dus duidelijk negatieve reclame.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat dit mis lijkt te gaan. Onze excuses hiervoor. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een oplossing (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
16 dec 2023
Voor de eerste keer schoenen besteld bij van Haren. Zaten verkeerde schoenen in de doos. Verkeerde aan en had betaald voor de schoenen maar zaten goedkopere in de doos. Nooit meer koo ik bij deze webshop!!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, dan lossen we dit graag voor je op.
Ik heb drie keer besteld en wacht ik heel lang en da krijg ik mail van we hebben jou bestellen retour ontvangen terwijl heb ik niks gek6. Ik vind het heel raar en het is niet een keer gebeurd maar 3 keer
26 dec 2023
Bedankt voor je review. We hebben het voor je nagekeken en je hebt geen huisnummer bij je bestelling ingevuld, waardoor DHL je bestelling niet kon leveren. Mocht je het een vierde keer willen proberen, verzoeken we vriendelijk om dit even aan te passen in je account. :) Of neem contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je hier graag mee verder.
16 nov 2023
De ene verkoopster was onvriendelijk die de bestelling pakte. De andere verkoopster was het tegen overgestelde,die was heel vriendelijk en meedenkend. Wat een verschil van personeel in de winkel.
17 nov 2023
Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. We zullen dit intern verder oppakken, om zo herhaling in de toekomst te voorkomen.
5 jun 2023

Teleurgesteld!

Zou afgelopen donderdag 1 juni bezorgd worden, nu is het 5 juni nog steeds niets ontvangen! Kan ook aan dhl liggen, maar de sieraden zijn voor mijn kleindochter die zaterdag 3 juni jarig was!
7 jun 2023
Bedankt voor je review. Helaas zijn er momenteel een hoop vertragingen bij de postagentschappen. Onze excuses hiervoor! Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
8 sep 2023

Slechte levering

Ik heb schoenen gekocht waarbij werd aangegeven dat het binnen 1 werkdag werd geleverd, echter is het nu al een week later en heb ik nog geen schoenen binnen en ook geen track en trace code
19 sep 2023
Hi, Dat is vervelend om te horen! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice i.c.m bestelnummer, zodat we het verder kunnen nakijken.
17 nov 2023
Bestelling wordt automatisch geannuleerd en geld teruggestort. Ik krijg een appje met deze droge info, zonder sorry of wat dan ook. Ontgoocheld in vanHaren, waar ik altijd wel blij mee was
17 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je niet meer aan het item hebben kunnen helpen. We zien dat je inmiddels contact is geweest met de klantenservice en dat de situatie wat verduidelijkt is. Wij vertrouwen er op dat een eventuele volgende keer de bestelling netjes mag arriveren, zoals het hoort!
30 aug 2023
Ik krijg mijn bestelling niet. Mijn adres heeft een huisnummer met toevoeging. Van Haaren geeft de toevoeging niet door aan de vervoerder waardoor mijn pakket weer wordt teruggestuurd.
9 jul 2023

Lang wachten geen update

Afgelopen week 2 paar schoenen besteld keurig betaald en tot heden nog steeds niet ontvangen. Je hoort ook niets b.v een update maar wel op mijn centen zitten. Heel slecht!!!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is je bestelling op 5-7 bezorgd in het door jou gekozen filiaal. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.

2 verschillende maten

Ik kreeg m’n bestelling thuis. Bleken de sandaaltjes van m’n dochter niet te kloppen qua maat. Heb een 22 & 23 ontvangen. Voor een schoenenwinkel toch wel een slechte zaak 😅
31 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Ons team kijkt graag met je mee naar een oplossing! (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
15 jun 2023
Pakket zou maandag komen. Tot op heden niet eens een update waar het pakket blijft. Ook geen reactie van de klantenservice. Maar wel alvast me mening vragen. Dus bij deze.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien dat je de zending inmiddels hebt opgehaald op het servicepunt. Onze excuses voor de verwarring over de levering!
23 jun 2023
Sandalen voor mijn dochter gekocht. Al na 3 dagen normaal gebruik is de helft van de glitters van het voorste bandje eraf. Ziet er nu niet meer uit. Heel jammer.
26 jun 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de sandalen nu al stuk zijn, dat is uiteraard niet de bedoeling. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
Pakket kwijt post nl, van ahren start onderzoek op, week.later blijkt geen onderzoek opgestart, ruim 100 euro betaald, post nl doet niks, van haren doet niks
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Momenteel zijn wij in afwachting van de onderzoeksresultaten. Zodra wij van PostNL een terugkoppeling hebben ontvangen, komen we hier via de email bij je op terug.