vanharen.nl

8.046 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.718 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

RK
Ruby K.
Zaandam
schoen/laars maten zijn niet gericht op hollandse vrouwen maar op italiaanse smalle voetjes en de retour service is waardeloos geregeld..teleurstellend!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je deze keer niet bij ons hebt kunnen slagen. We zetten je feedback door en hopen je in de toekomst van dienst te mogen zijn!
5 okt 2023
De internet saait is niet met als voorheen as je nu naar schoenen wilt kijken dan springt het weg of je krijgt blokkering kan je weer alles opnieuw doen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Jammer dat je een slechte ervaring hebt met het gebruik van onze website, dat is uiteraard niet wat we graag horen. Ons digitale team is dagelijks bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en we hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. :) Tipje voor nu: wellicht werkt het beter op een ander apparaat.
6 sep 2023
ik had de schoenen besteld maar de maten kloppen niet dat heb ik nog nooit gehad bij de sketchers ik vind dat zelf ook erg jammer heb ze teruggestuurd
6 sep 2023
Wat jammer dat de bestelling deze keer is tegen gevallen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
2 sep 2023

Dat mijn bestelling binnen is en kan ik ophalen.

Ik heb email gehad Dat mijn bestelling binnen is en kan ik ophalen. Maar ik ben twee keer in winkel geweest. Er is geen bestelling aangekomen.
4 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses hiervoor. Heb je reeds contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee wat er is mis gegaan: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
3 dec 2023
Schoenen nooit geleverd en ontvang na 5 dagen dat ze retour zijn gekomen. Heel bijzonder, want ik heb de online bestelling nooit bezorgd gehad.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, onze excuses hiervoor. Vermoedelijk is er iets mis gegaan bij de bezorgdienst en is het pakketje in een verkeerde route terecht gekomen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even mee (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
4 nov 2023
Bestelling zou de volgende dag geleverd worden, pas na 3 dagen geleverd. De bestelling ook incompleet miste gewoon een heel paar schoenen.....
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor het ongemak. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er een oplossing is geboden. Wij vertrouwen erop dat een eventuele volgende keer het proces spoedig mag verlopen, zoals het hoort!
20 jul 2023

Slippers Graceland

Bestel een paar slippers. Dan krijg ik bericht dat ze niet meer te leveren zijn en ze hadden trouwens nog maar een kleur op voorraad.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je niet meer aan het door jou gewenste paar hebben kunnen helpen. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
HH
H.N. H.
Hilversum
16 okt 2023
op de pak bon staat de juiste maat echter de schoenen zijn een kleinere maat o.k. geval van foutje bedankt vriendelijke groet Henny
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat we de verkeerde maat hebben geleverd, dat is niet zoals het hoort. Je retourzending is zo te zien naar ons onderweg en na ontvangst zorgen wij binnen enkele werkdagen voor de terugbetaling.
27 sep 2023
I have not yet received my package although it said delivered in tracking. I contacted post NL and the are making investigation now
Antwoord van vanharen.nl
Thanks for your review. Our apologies for the issues you've experienced with the delivery. If the item is still not in your possession, please contact our customer service so we can provide assistance (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
Ik heb een week geleden besteld,en nog steeds niet in huis,dus het wordt hem niet,om het te dragen tijdens bedrijfsvieringen kerst
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraagde levering. We zien dat je de bestelling inmiddels hebt ontvangen en geretourneerd in de winkel. We hopen dat je op tijd een vervangend paar weet te vinden voor het bedrijfsfeest!
18 nov 2023
Bezorgen of verzenden na 3 dagen later Snellen bezorg op 14 november na bezorg datum 16 november,bestellin op 13 november 😡😡😡😡👎👎👎👎
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Zoals in eerder contact aangegeven hebben we onze leverbelofte tijdens Singles day niet gehaald. Hier bieden we dan ook onze oprechte excuses voor aan. We zien dat de items inmiddels zijn ontvangen. Hopelijk zijn deze helemaal naar wens!
1 jul 2023
De bestelling is nooit geleverd, na telefonisch contact werd geadviseerd opnieuw te bestellen maar was de juiste maat uitverkocht
4 jul 2023
Bedankt voor je review. Vermoedelijk is er sprake van een misverstand, want deze bestelling is geleverd en opgehaald van het servicepunt. Mocht er nog onduidelijkheid over bestaan, raden we je aan opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Onze excuses voor de verwarring en het ongemak!
13 jul 2023

Niet geleverd op de dag van mail

Als er op de mail staat dat je de volgende dag de bestelling dient te komen, hoort het niet nog een extra dag bij te komen.
13 jul 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat de bestelling een dag later aankwam dan het verwachte levermoment dat was aangegeven in de mail. Hopelijk is de bestelling evengoed naar wens!
4 sep 2023
De eerste bestelling 2 verschillende breedte banden over de slippers. Nu de verkeerde slippers. Wacht op bestelling nr 3
5 sep 2023
Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor dit ongemak. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Dit kan via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl. Zij kijken graag met je mee naar een oplossing.
15 sep 2023
5 werkdagen verder en de schoenen er nog niet. Inmiddels andere schoenen gehaald waardoor de bestelling overbodig is.
19 sep 2023
Hi, we adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice i.c.m je bestelnummer, zodat we het verder kunnen nakijken.
24 jun 2023
Donderdag 22/6 zou mijn paket bij de winkel worden afgeleverd.. vandaag 24/6 nog niets vernomen over mijn bestelling
26 jun 2023
Bedankt voor je review. De bestelling is op 21 juni in de winkel geleverd. Onze excuses voor de verwarring hierover!
5 sep 2023

Bezorgadres onjuist vermeld

Tot twee keer toe wordt niet het gehele adres op het pakket gezet waardoor deze automatisch terug gestuurd wordt.
6 sep 2023
Bedankt voor je berichtje. Jammer om te lezen! Wij hebben het adres in je account nu aangepast, zodat dit in het vervolg niet meer mis kan gaan. Onze excuses voor dit ongemak.
23 aug 2023

Controleer de schoenen in de doos!

Controleer de schoenen in de doos. 1 schien sketcher was slecht geveterd en de elastische veter was te lang.
24 aug 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen die je hebt ondervonden met je nieuwe schoenen. Is het probleem nog niet opgelost? Dan raden we je aan om even contact met onze klantenservice op te nemen (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl) dan helpen we je hier graag mee verder.
Gewoon niets ontvangen zeggen dat het aders niet klopt terwel het wel klopt en er gewoon bij staat
31 okt 2023
Bedankt voor je review. We zien dat DHL je pakketje retour aan ons heeft gestuurd met de melding dat het adres onbekend of onjuist is. Helaas is dit voor ons onomkeerbaar. Onze excuses voor dit eerdere ongemak. Wij vertrouwen erop dat een eventuele volgende bestelling in goede orde zal worden afgeleverd.
Ik heb een bestelling geplaatst. Geen reactie meer ontvangen. Pakket is ook niet bekend bij postnl
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat dit lijkt te zijn misgegaan. Onze excuses hiervoor. Volgens onze gegevens is de bestelling 29 november in het gekozen filiaal bezorgd. Hopelijk ben je binnenkort in de gelegenheid om de bestelling op te halen en is deze evengoed naar wens!