vanharen.nl

7.981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.078 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Ik heb nog geen mail ontvangen. Zou ze gister af kunnen halen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je geen melding hebt ontvangen. Wellicht is deze in de ongewenste- of spammailbox terecht gekomen? Volgens onze gegevens ligt je bestelling klaar in het gekozen filiaal. We wensen je vast veel plezier met de boots!

Retouren

boel rare andersom doeghet deze en tik ik wat zien niet Kan
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het is ons helaas niet duidelijk waar je precies ontevreden over bent, maar als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
15 jul 2023
Bestelling geannuleerd door van haren en geen geld terug gehad
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend! We raden je aan om even contact te zoeken met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
De bestelling zou gisteren worden bezorgd, en nu wacht ik nog
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Rondom de feestdagen kan er helaas wat vertraging ontstaan bij de postagentschappen waarmee we samen werken. We zien dat het pakketje inmiddels is bezorgd. Hopelijk zijn de items evengoed naar je wens!
20 jul 2023
Zorgen dat er een Retour sticker bij zit Gloeiende gloeiende
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Het label dat reeds op de doos zit, dient bij DHL tevens als het retourlabel :). De retourinformatie zit bijgesloten in de doos, maar je mag natuurlijk ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
27 jun 2023
Volgende dag in huis is NIET waar heeft vier dagen geduurd
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Helaas is door een vertraging je pakketje niet zo snel geleverd als je van ons gewend bent. Jammer genoeg hebben wij geen invloed op de bezorging rondom drukke periodes bij de postagentschappen. Hopelijk is de order evengoed naar je wens!
4 nov 2023

Ging fout

Kreeg twee rechter schoenen in twee verschillende maten
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij lossen dit graag met je op! Dit kan via telefoonnummer 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
Geen beschimmelde en beschadigde schoenen verzenden!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Oei, hier lijkt inderdaad iets te zijn mis gegaan! Onze excuses voor dit ongemak. We zien dat je reeds contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een oplossing geboden is. Wij vertrouwen er op dat een eventuele nieuwe bestelling in goede orde mag worden bezorgd, zoals het hoort!
26 jun 2023

oude gebruikte kapotte schoenen in de doos

We kregen oude gebruikte kapotte schoenen geleverd.
27 jun 2023
Bedankt voor je review. Dit is zeker niet de bedoeling. Onze excuses voor dit ongemak! We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
20 okt 2023
Bestelling nooit aangekomen wel 120 euro betaald🤢
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is de bestelling op 14 oktober bezorgd. Als dit niet zo is, raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan kunnen wij een onderzoek opstarten bij PostNL.
Na bestelling was product toch niet leverbaar.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat tijdens het inpakken bleek dat we je toch niet meer aan het gewenste item hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
22 jul 2023
Schoenen op de site maar niet kunnen leveren
25 jul 2023
Beste Cindy, dank je wel voor je review. Helaas kunnen we soms inderdaad niet uitleveren als het product niet meer op voorraad is. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk kunnen we je binnenkort wel weer blij maken met een van onze schoenen uit onze collectie.
22 okt 2023
Heb 17 oktober besteld nog niets binnen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je bestelling is 18 oktober geleverd in de gekozen winkel. Onze excuses voor de verwarring hierover!
7 sep 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
7 sep 2023
Wat jammer om te lezen! We hebben je bestelling even nagekeken en zien dat deze na een mislukte bezorgpoging is afgeleverd bij een PostNL servicepunt op 5 september. Het spijt ons dat je hier geen berichtgeving over hebt gehad vanuit het postagentschap. We raden je aan om even de track en trace link te bekijken welke je eerder per mail van ons hebt ontvangen, zodat de zending bij het servicepunt opgehaald kan worden zodra je in de gelegenheid bent.
4 jul 2023
Mijn bestelling is nooit gearriveerd
4 jul 2023
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is je bestelling op 27-06 geleverd in het gekozen filiaal. In geval van vragen kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
SE
Sevil E.
Den Bosch
26 mei 2023
Schoen na 1 maal dragen al kapot
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Ons team kijkt graag met je mee naar een oplossing. Je kunt hen bereiken via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
Pakket nog steeds niet geleverd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is de bestelling op 30 november bij je bezorgd. Indien er een probleem is met deze bestelling, staat onze klantenservice graag voor je klaar via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
25 okt 2023

soms de schoenen zijn gebruikt ik heb de schoen al terug gestuurd

soms de schoenen zijn gebruikt
26 okt 2023
Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat je gebruikte schoenen ontvangt. Het klinkt alsof een eerdere retourzending onvoldoende is gecontroleerd bij inname, waarvoor onze excuses!
RS
Ria S.
AMERICA
26 jul 2023
Beter op de bestelling letten
26 jul 2023
Bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak. Indien we je ergens mee kunnen helpen raden we je aan om even contact te zoeken met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
1 aug 2023
De juiste bestelling leveren
1 aug 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan denken we graag met je mee over een passende oplossing.