vanharen.nl

8.046 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.718 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Op de site staat zondag bestellen en maandag in huis met DHL. Het is nu vrijdag en nog steeds niets. Telefoniste zegt dat ze problemen hebben met DHL en daarom is het pakket retour gestuurd. De bestelde schoenen zijn nu niet meer leverbaar. Bijhoorlijk balen. Beetje coulance met volgende keer korting ofzo had ik wel verwacht maar niks hoor. Mijn vriend loopt op krukken en kan niet naar de winkel. Dan maar bestellen bij de concurrent.
Schoen zaterdagmiddag 06-04 besteld kreeg email dat ze verstuurd waren. Verders niets meer gehoord. 10-04 email gestuurd naar van Haren, kreeg gelijk email terug dat ze bij een DHLpunt lagen. Heb ook geen email van DHL gehad wanneer ze afgeleverd zouden worden. Denk dst eigenlijk de fout bij DHL ligt.
Er zat nog n veiligheidsclip op de schoen..ik belde naar de klantenservice, ik moest zelf naar de winkel dit laten verwijderen, fus t heeft mij extra geld gekost terwijl v haren t bij het versturen niet goed heeft gedaan..geen coulantie in de vorm van tegemoetkoming kosten..slechte service v haren..
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je naar de winkel moest om de beveiliging te laten verwijderen, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We zijn met je eens dat enige compensatie vanuit ons op zijn plaats is, daarom hebben we je zojuist een e-mail gestuurd. Onze excuses voor het ongemak!

Aanbieding vaak alleen nog kleine maten beschikbaar.

Wanneer ik per email bericht krijg over aanbiedingen is mijn maat bijna nooit op voorraad. Vaak de kleinere maten. Heb ik eindelijk een aanbieding in mijn maat, sturen ze een halve maat groter op.
Antwoord van vanharen.nl
Hi, wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
Product wordt niet geleverd op de aangegeven datum en wordt retour gezonden en daarna hoor je niets erover en moet je zeld er achter aangaan.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je bestelling is zo te zien verloren gegaan bij de vervoerder, waarvoor onze excuses. Het aankoopbedrag is inmiddels aan je terugbetaald (of wordt vandaag overgemaakt).

veel te laat en incorrect

was volgende dag bezorgd garantie, maar werd 5 dagen en 1 van de 2 produkten niet leverbaar (stond op de bon, verder niet gecommuniceerd)
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Vanwege de afgelopen Paasdagen heeft PostNL helaas te kampen gehad met wat achterstanden en vertragingen. Over het paartje schoenen dat niet leverbaar was is op 03-04 een automatisch berichtje verstuurd. Wellicht is deze over het hoofd gezien of in de spam-mailbox beland? We vinden het jammer dat we niet alles hebben kunnen leveren en bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar.
Mijn bestelling is door het dhl afhaalpunt geretourneerd naar jullie. Ik had de schoenen nodig voor een bruiloft dus ik baal nogal.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de fout met betrekking tot de levering van je bestelling. We hopen dat je op tijd een alternatief hebt gevonden en alsnog van de bruiloft hebt kunnen genieten!
Niet geleverd op de dag die aangegeven werd. Daardoor andere mensen in moeten schakelen om her in ontvangst te nemen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Deze bestelling is inderdaad met een dag vertraging geleverd. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat dit vervelend is. We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je nieuwe schoenen!
JS
Joni S.
Pijnacker
Verkeerde kleur gestuurd. Gaat dus retour. Kan de sneakers niet opnieuw bestellen want mijn maat is nu uitverkocht.
Antwoord van vanharen.nl
Hi, Wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
Website ontzettend traag. Ik heb nog steeds mijn pakket niet binnen. Bijna een week verder
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je bericht. We zien dat je bestelling helaas is geweigerd bij bezorging op het servicepunt. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice, dan helpen we je hier graag mee verder (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.n). Onze excuses voor het ongemak!
31 mrt 2024
Verkeerde artikel geleverd, juiste artikel uitverkocht, korting verspeeld, slechte zaak.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering! Als je contact opneemt met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan zorgen wij ervoor dat de gebruikte korting niet verloren gaat bij een nieuwe bestelling.
In de winkel meer service zodat ik niet online hoef te bertellen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat je in de winkel niet de gewenste service hebt ontvangen. We vertrouwen erop dat je naar aanleiding van telefonisch contact inmiddels de juiste informatie hebt ontvangen en anders horen we dat uiteraard graag van je.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
13 apr 2024
7 apr 2024

Wat een aanfluiting.

Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat onwijs jammer om te lezen dat dit zo is mis gegaan, onze excuses hiervoor! Het is geen probleem om in dit geval de actie op de Graceland schoenen met terugwerkende kracht voor je te verrekenen. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan adviseren we je om even contact op te nemen met de klantenservice via klantenservice@vanharen.nl. Zij leggen je graag uit hoe we dit kunnen organiseren.

Geen communicatie bij levering

De track&trace deed het niet en bleek later een andere code te zijn. Na inloggen op de app zag ik dat het pakket geleverd moest zijn dus ik naar de van haren winkel. Niks gevonden. Bleek hij later bij een afhaalpunt te liggen waardoor ik 4x op en neer moest. Ik zal er niet nog een keer bestellen :(
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. De verzendbevestiging met hierin de track en trace informatie is automatisch verstuurd naar het mail adres dat is opgegeven bij de bestelling. Wellicht staat hier een foutje in of is het mailtje in je spam-mailbox terecht gekomen? We bieden onze excuses aan voor de verwarring en hopen dat je evengoed veel plezier hebt aan je bestelling!
17 mrt 2024
Zou 14 maart donderdag mijn bestelling krijgen. Nu 17 maart nog niet ontvangen ook geen mail.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. We adviseren je om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee wat er mis gaat (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.).
GR
G. R.
Amsterdam
Bestelling niet op tijd bezorgd zo als beloofd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien inderdaad dat er een kleine vertraging is ontstaan bij onze bezorgdienst DHL. Onze excuses hiervoor! We zien dat de schoenen inmiddels zijn ontvangen. Hopelijk zijn deze evengoed naar je wens!