vanharen.nl

8.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.034 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
internet met achteraf betalen Klarna is een fiasco! Je bestelt een paar schoenen aangezien in de winkel er een kras op zat. wat blijkt.....bij het afhalen internet bestelling dezelfde paar met kras. Beter in mail of internet site aangeven dat eerst de voorraad in de winkel zal worden gecheckt ipv ander magazijn! Duurt 4 wkn vertelde verkoopster Nieuwegein o.a. dat 'retour zou gaan nadat ze -tig minuten met hoofdkantoor had gebeld; deze hadden alleen maar klaaggedrag mbt Klarna. Retour bevestiging via Klarna account zal ik pas verkrijgen na 4 weken! Dit is o.a. een incident waardoor ik bijna nooit meteen betaal!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat het zo is mis gegaan met deze order en dat het concept van de click en collect optie niet helemaal duidelijk was. Een retourverwerking bij Klarna duurt maximaal 14 dagen, maar wanneer u ons per mail (klantenservice@vanharen.nl) of whatsapp (088 - 864 23 10) voorziet van het retourbewijs dat u heeft ontvangen in de winkel kijken we graag mee naar de mogelijkheid of we dit bij wijze van uitzondering handmatig al eerder voor u kunnen doorzetten. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling naar uw verwachting mag verlopen.
Sneller service dat is zeker fijn, maar helaas totaal andere schoenen in de boos dan besteld waren (schoenendoos zelf kwam wel overeen met wat besteld was) alleen helaas het paardrijden wat er in zat niet en ook niet meer leverbaar.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de foutieve levering. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan denken we graag met je mee over een passende oplossing.
De site blijft steeds hangen, is traag en moeilijk zoeken. De site is echt niet meer van deze tijd!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We hebben de afgelopen dagen inderdaad te maken gehad met wat digitale ongemakken. Op dit moment zou dit weer verholpen moeten zijn en hopen we je weer naar volle tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
Te klein terug gestuurd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er inmiddels een oplossing is gevonden. We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en vertrouwen erop dat een eventuele volgende order netjes mag arriveren, zoals het hoort!
20 jan 2024
14 jan 2024
28 jul 2023

Bestelling niet thuis gekomen maar naar dhl gegaan!

De bestelling zou bij mij thuis worden opgestuurd. Aleen is dat niet gebeurt en moest ik 3 dozen van de postkantoor ophalen. En ook heb ik geen retour label meegekregen? Wel een blaadje met je kan het retouren bij dhl of postnl en dat zij het retour label erop plakken. Dat klopt voor geen meter. Ik heb beide postkantoren benaderd in mijn gebied en beide zeggen dat ze niks kunnen doen zonder een retour label of qrcode. En als ik via return ga retourneren kost dat mij geld! Waar slaat dat op ? Kan ik retour label ontvangen. Want ik heb niks aan schoenen die mij niet passen en daarnaast mijn voeten ook pijn doen!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de onstane verwarring over de levering en het retourproces, graag helderen we dat voor je op. Bezorgen De bestelling is conform je bezorgvoorkeur geleverd bij een DHL servicepoint. Wellicht heb je in het verleden een vaste bezorgvoorkeur aangegeven in MijnDHL en heb je dit niet meer gewijzigd? Totdat je het zelf aanpast, blijft DHL bezorgen bij het gekozen servicepoint. Retourneren Omdat je bestelling via DHL is geleverd, is retourneren via PostNL niet van toepassing. Dit betekent dat je de retourzending simpelweg aan kunt bieden bij een DHL servicepoint bij jou in de buurt (daar hebben zij geen QR-code of retourlabel voor nodig; er wordt ter plekke een gratis retourlabel voor je gemaakt). Indien het DHL servicepoint niet bekend is met dit proces, kunnen zij hiervoor contact opnemen met hun contactpersoon binnen DHL. Uiteraard mag terugbrengen in één van onze filialen ook. Lukt het toch niet? Dan raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Onze collega's helpen je graag!
16 jun 2023
Ik wilde sandalen kopen voor mijn 8 jaar oud dochter maar je hebt niet zo'n heel groot assortiment aan sandalen als voor dames. Bij Scapino hebben ze een veel groter assortiment en variëteit. Ook in de kersttijd had zij schoenen nodig om te dragen met een jurk voor een kerstfeest. Alles wat je had waren sportschoenen en laarzen. Zelfde in Scapino. Ik moest bij H&M bestellen. Je assortiment voor volwassenen is geweldig, maar ik kom niet nog een keer als ik kinderschoenen nodig heb
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Ons assortiment kinderschoenen verandert van seizoen tot seizoen, we hopen dat je het in de toekomst nog een keer wilt proberen. :)
23 nov 2023
1e Had in winkel schoenen uitgezocht maar die verschilden van kleur. 2e Dan ga ik.online bestellen en laat ze in winkel bezorgen. 3e Vervolgens hoor ik paar dagen helemaal niks en moet ik zelf bellen. Zegt die mevrouw ohh, die kunt u al afhalen in de winkel, die hebben ze daar nog. Ik zeg, ja maar die waren verschillend van kleur, die hoef ik niet. Ik dacht ik krijg online een paar nieuwe..... Nee dit is alleen als je ze naar huisadres had laten sturen. Écht héél stom
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je dit zo hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Bij een click en collect bestelling kijken we altijd eerst of het paar in de gekozen winkel voorradig is, op die manier kunnen we de bestelling namelijk het snelste voor je klaar zetten. Wanneer de winkel de gekozen producten niet meer op voorraad heeft, dan zullen de items worden opgestuurd vanuit de webshop naar het filiaal toe. Het spijt ons dat dat hierover onduidelijkheid is ontstaan, dat is niet onze bedoeling geweest! Wanneer je online het paartje opnieuw besteld met thuislevering, dan zul je de bestelling vanuit het centrale magazijn ontvangen.
15 mei 2023
Ik kreeg maat 40 wat een 38 moest zijn toen kon ik het gaan ruilen bij binnenwegplein Rotterdam alles telefonisch geregeld helemaal daarheen stond er 1schoen klaar de andere was zoek na 20 min hadden ze de 2e schoen gevonden en was er een heel groot kleur verschil tussen beide schoenen waardoor ik nog voor niks was gekomen ik moest de schoenen zelf opnieuw online bestellen die komen als het goed is dinsdag binnen en de medewerksters waren totaal niet klantvriendelijk
15 mei 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons echt dat je zo’n vervelende ervaring hebt gehad met je bestelling en in onze winkel in Rotterdam. Dat is niet zoals we het graag zien en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We gaan ervan uit dat je nieuwe bestelling goed aankomt en als je nog problemen hebt, laat het ons dan weten zodat we je kunnen helpen (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
RA
Roel A.
Almere Niederlande
18 jul 2023
Al tien jaar koop ik één paar schoenen per jaar bij Van Haren. Met zo'n paar doe ik dan precies een jaar en dan zijn ze op. Elk jaar koop ik hetzelfde paar, dat ook elk jaar duurder wordt, hetgeen ik begrijp. Dit jaar kocht ik in april zoals gebruikelijk weer een paar. Ze zien er elk jaar iets anders uit nu ook, deze had zelfs elastiek aan de zijkant, dat was voor het eerst. In april gekocht en nu al een gat in de zool. Heel jammer.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er iets mis lijkt met je recente aankoop. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee. (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
9 jul 2023

Aanbieding veranderd, bestelling geannuleerd

Een dag na het plaatsen van mijn bestelling werd deze geannuleerd omdat de schoenen die ik bestelde niet op voorraad waren. Op dat moment kon ik ze nog gewoon bestellen, wat vreemd is. Een paar dagen later was ik bij een van Haren winkel en daar lagen nog ruim voldoende van de schoenen die ik besteld had maar met -30% ipv de -50% waarvoor ze op de website stonden. Ik wordt altijd een beetje chagrijnig van dit soort acties.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Vermoedelijk gaat het hier om een misverstand. De prijzen in de winkel zijn namelijk praktisch altijd gelijk aan de webshop prijzen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het uiteraard graag! (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
6 jul 2023

Keuze grote schoenmaat dame zeer tegen vallend

Ivm met mijn grote schoenmaat als dame kon ik jaren lang als een van de enige schoenzaken bij jullie terecht voor mijn schoenen/sandalen. Maar per jaar wordt de keuze minder en minder en ook verschuift de maat waar voor ik eerst in maat 42/43 paste heb ik nu bij jullie schoenmaat 44. En dit jaar was het weer minder wat jullie hadden resultaat ik kon dit jaar niet meer bij jullie slagen.
31 aug 2023
Ik wacht al een week op levering terwijl de levering bij een postnl adres zou worden bezorgd. Iedere dag krijg ik mail dat ze mij hebben gemist terwijl het niet aan huis maar bij een bedrijf geleverd zou worden. Het zou bij de Atep geleverd worden in Beegden maar het adres is ook vreemd. Slecht geregeld en ondertussen nog steeds geen pakket ontvangen
1 sep 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat er vertraging bij de vervoerder is ontstaan. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
KV
Kim V.
Udenhout
24 jul 2023

Jammer, niet gewend deze onvriendelijke service van Van Haren

Pakket is schijnbaar geleverd bij een dhl punt en ik ben daarvan totaal niet op de hoogte gebracht. Niet van dhl en niet van Van Haren. Ook niets te zien in je account, dat op 'onderweg' blijft staan en niet wordt bijgewerkt. Ik moest zelf bellen waar het pakket bleef. Klantenservice van Van Haren ook ronduit onvriendelijk en niet empatisch.
25 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend! Onze excuses hiervoor. We raden je aan om even contact te zoeken met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)