vanharen.nl

8.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.034 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

8 sep 2023

Slechte levering

Ik heb schoenen gekocht waarbij werd aangegeven dat het binnen 1 werkdag werd geleverd, echter is het nu al een week later en heb ik nog geen schoenen binnen en ook geen track en trace code
19 sep 2023
Hi, Dat is vervelend om te horen! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice i.c.m bestelnummer, zodat we het verder kunnen nakijken.
17 nov 2023
Bestelling wordt automatisch geannuleerd en geld teruggestort. Ik krijg een appje met deze droge info, zonder sorry of wat dan ook. Ontgoocheld in vanHaren, waar ik altijd wel blij mee was
17 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je niet meer aan het item hebben kunnen helpen. We zien dat je inmiddels contact is geweest met de klantenservice en dat de situatie wat verduidelijkt is. Wij vertrouwen er op dat een eventuele volgende keer de bestelling netjes mag arriveren, zoals het hoort!
30 aug 2023
Ik krijg mijn bestelling niet. Mijn adres heeft een huisnummer met toevoeging. Van Haaren geeft de toevoeging niet door aan de vervoerder waardoor mijn pakket weer wordt teruggestuurd.
De pasvorm van de schoenen is vreselijk. Schoenen worden steeds smaller en dat geldt niet alleen voor de schacht maar ook voor de bovenkant voet worden de schoenen steeds krapper.
Antwoord van vanharen.nl
Wat jammer om te lezen dat je bestelling deze keer niet aan je wensen voldeed. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
30 dec 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Eerst wordt er gezegd staat klaar voor verzenden komt morgen en dag erna krijg ik te horen dat de bestelling nog helemaal niet verwerkt is.
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een mogelijke oplossing (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
9 jul 2023

Lang wachten geen update

Afgelopen week 2 paar schoenen besteld keurig betaald en tot heden nog steeds niet ontvangen. Je hoort ook niets b.v een update maar wel op mijn centen zitten. Heel slecht!!!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is je bestelling op 5-7 bezorgd in het door jou gekozen filiaal. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
18 okt 2023
Producten op voorraad hebben. Nu laarzen besteld, afgerekend, dus ik dacht yeah leuke laarzen gekocht. Wordt mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet meer beschikbaar zijn!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het gekozen artikel was inderdaad niet meer fysiek op voorraad, waarvoor onze excuses. Helaas komt dit af en toe voor wanneer twee klanten tegelijkertijd hetzelfde artikel bestellen. Het aankoopbedrag is inmiddels aan je terugbetaald.
1 jul 2023
Verkeerde bestelling gekregen, kreeg ze telefonisch niet te pakken en via mail duurde ook lang( 2 dagen) Nu terugsturen en evt de bestelling zelf weer opnieuw doen. Vervelend
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor dit ongemak. We zien dat er inmiddels contact is geweest en dat er een kortingscode is toegestuurd voor een nieuwe bestelling. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling correct mag worden ontvangen.
24 jul 2023
Schoenen. Had leuke schoenen besteld, krijg ik een paar dagen later een mailtje dat ze al uitverkocht zijn, pff zou wel handig zijn als dat aangegeven word... Zo irritant!
25 jul 2023
Beste Monique, dank je wel voor je review. Helaas kunnen we soms inderdaad niet uitleveren als het product niet meer op voorraad is. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk kunnen we je binnenkort wel weer blij maken met een van onze schoenen uit onze collectie.

2 verschillende maten

Ik kreeg m’n bestelling thuis. Bleken de sandaaltjes van m’n dochter niet te kloppen qua maat. Heb een 22 & 23 ontvangen. Voor een schoenenwinkel toch wel een slechte zaak 😅
31 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Ons team kijkt graag met je mee naar een oplossing! (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
15 jun 2023
Pakket zou maandag komen. Tot op heden niet eens een update waar het pakket blijft. Ook geen reactie van de klantenservice. Maar wel alvast me mening vragen. Dus bij deze.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien dat je de zending inmiddels hebt opgehaald op het servicepunt. Onze excuses voor de verwarring over de levering!
28 okt 2023
Ik retourneer dinsdagochtend een paar boots. Nu is het zaterdagavond en heb tot op heden geen email ontvangen dat jullie ze hebben ontvangen. Dat vind ik niet ok!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je ontvangt van ons een mailtje met een retourbevestiging zodra de bestelling ook effectief als retour is geregistreerd. Dit zal gebeuren binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je pakketje. Onze excuses voor het feit dat hier onduidelijkheid over is ontstaan.
23 aug 2023
Heb tot 2X toe een Mail gestuurd over een beschadigde slipper die ik heb ontvangen, maar krijg gewoonweg Geen reaktie erop. Vind Dat Niet Netjes, Dat Hoort Niet.
24 aug 2023
Bedankt voor je review. We hebben verschillende e-mails van je ontvangen en voor zover we dat nu kunnen controleren, is iedere vraag netjes beantwoord. Je klacht over de beschadigde slippers is gisterenmiddag behandeld en een oplossing hiervoor is inmiddels aangeboden. Onze excuses voor het ongemak!
23 jun 2023
Sandalen voor mijn dochter gekocht. Al na 3 dagen normaal gebruik is de helft van de glitters van het voorste bandje eraf. Ziet er nu niet meer uit. Heel jammer.
26 jun 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de sandalen nu al stuk zijn, dat is uiteraard niet de bedoeling. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
Pakket kwijt post nl, van ahren start onderzoek op, week.later blijkt geen onderzoek opgestart, ruim 100 euro betaald, post nl doet niks, van haren doet niks
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Momenteel zijn wij in afwachting van de onderzoeksresultaten. Zodra wij van PostNL een terugkoppeling hebben ontvangen, komen we hier via de email bij je op terug.
GK
G. K.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Maten

Schoenen maat 39. Thuis bleek het veel kleiner te vallen. Door rug klachten kon ik ze niet passen en kan ze ook niet ruimen Verstand van schoenen ontbreekt
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit paar niet aan je wensen voldoet. Je kunt de bestelling gratis retourneren middels het retourlabel dat is bijgevoegd in het pakketje. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar.
4 jun 2023
Afgelopen dinsdag schoenen besteld. Bevestiging ontvangen. Daarna niets meer vernomen, op een niet werkende track&trace code na. Geen afhaalbericht, niks.
5 jun 2023
Bedankt voor de review. We hebben even contact gehad met onze collega's in de winkel. Zij hebben ons bevestigd dat het bestelde paar voor je klaar ligt. Mogelijk de melding door een vergeten kassahandeling niet verstuurd. Onze excuses voor het ongemak hierdoor. Hopelijk zijn de schoenen evengoed naar wens. Mocht je nog andere vragen hebben dan staat onze klantenservice graag voor je klaar (klantenservice@vanharen.nl of 088 - 864 23 10)
RK
Ruby K.
Zaandam
schoen/laars maten zijn niet gericht op hollandse vrouwen maar op italiaanse smalle voetjes en de retour service is waardeloos geregeld..teleurstellend!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je deze keer niet bij ons hebt kunnen slagen. We zetten je feedback door en hopen je in de toekomst van dienst te mogen zijn!
5 okt 2023
De internet saait is niet met als voorheen as je nu naar schoenen wilt kijken dan springt het weg of je krijgt blokkering kan je weer alles opnieuw doen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Jammer dat je een slechte ervaring hebt met het gebruik van onze website, dat is uiteraard niet wat we graag horen. Ons digitale team is dagelijks bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en we hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. :) Tipje voor nu: wellicht werkt het beter op een ander apparaat.
9 jul 2023

Besteld en niet op voorraad?

Besteld, was op voorraad, betaald, en dan dagen geen communicatie. Op vragen van mij krijg ik bericht terug dat de bestelde schoenen uitverkocht waren.