vanharen.nl

7.981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.078 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Bestellen via de site ging gemakkelijk. Pakket was snel binnen. Caissière had meer aandacht voor een pakket dat al te lang lag, dus dat besprak zemet haar collega. Hierdoor vergat ze mij te woord te staan.
RB
R B.
Tilburg
De website is traag en hapert nogal eens! Bijvoorbeeld; als je een product aanklikt om te bekijken en weer terugklikt naar de pagina, springt hij vaak naar de home pagina.
Ik heb mijn bestelling, te grote maat, de volgende ochtend teruggebracht. Nu heb ik nog steeds mijn geld niet terug .... Dat moet toch sneller kunnen?
11 feb 2024
Ik bestel 44 van schoen maat en krijg 46 ..Maar ben daarna naar de winkel geweest en daar hebben ze het netjes opgelost…
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering! We begrijpen dat onze collega's het in de winkel al hebben opgelost, dus we wensen je veel plezier van je nieuwe schoenen!
De service van het winkelpersoneel was top. Maar helaas was de rits van mijn laars kapot. Heb deze retour moeten sturen
Geen bezorgtijden vermelden die je niet waar kan maken. Nu heb ik het veel te laat in huis…
Er is nooit vooraad in de winkel als ik voorschoenen gaat
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet hebt kunnen slagen in één van onze winkels. Gelukkig kunnen onze collega's bijna altijd het gewenste item opnieuw voor je bestellen. Je kunt hier gerust naar vragen bij de kassa's :)

Levering niet zo snel als verwacht

Ondanks snelle levering, pas 3 dagen later in huis
GR
G. R.
Amsterdam
Bestelling niet op tijd bezorgd zo als beloofd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zien inderdaad dat er een kleine vertraging is ontstaan bij onze bezorgdienst DHL. Onze excuses hiervoor! We zien dat de schoenen inmiddels zijn ontvangen. Hopelijk zijn deze evengoed naar je wens!
18 feb 2024
Helaas 2x beschadigde schoennen gekregen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, onze excuses hiervoor. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een oplossing: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Er zat geen verzendlabel bij.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review! Het verzendlabel wat reeds op de doos zit, is tevens ook het retourlabel van DHL. De instructies over het retourneren kun je vinden op het formulier dat zit bijgesloten in je bestelling. Excuses voor het feit dat hierover verwarring is ontstaan.

Nog steeds geen schoenen !! Het zou 27 februari. Bezorgd worden bij mij thuis, en inene lag het bij een afhaalwinkel ??? Die is nu 2 dagen dicht.

Nog steeds geen schoenen

Redelijk

Bij de bestelling stond aangegeven dat de pantoffels op dinsdag aan zouden komen. Ik heb geen bevestiging gehad, geen code via de mail, of factuur helemaal niks, maar het pakketje kwam wel netjes op dinsdag binnen. De maat van de pantoffels is zeer afwijkend, ze waren veelste klein. Ik ben naar een andere stad gegaan om een grote maat te passen, de juiste grote zat er voor mij niet bij. Ik heb de pantoffels terug gebracht in de winkel en kreeg het bedag terug gepint, maar een dag later staat het nog niet op mijn rekening. Wel krijg ik nu een e-mail dat mijn retour is ontvangen en of ik een beoordeling wil geven, mijn e-mail adres staat dat wel juist genoteerd bij van haren. Omdat het pakketje optijd binnen kwam en de klantenservice vriendelijk was geef ik toch een redelijk
EP
14 jan 2024
Zorgen dat je op de mail waarschuwingen krijgt wanneer je pakket af kunt halen. Per ongeluk kwam ik er achter dat hij op te halen was. Daar ik meestal thuis ben/werk had ik dat niet verwacht. En als men mij geen bericht stuurt dat ik het ergens op moet gaan halen, dan kan ik dat ook niet weten. Ik ben niet thelepatisch of zo. Op het einde laatste dag echt net voordat het teruggestuurd werd kwam ik er per ongeluk achter. Stond op punt teruggestuurd te worden. Heel klantonvriendelijk
Sneller service dat is zeker fijn, maar helaas totaal andere schoenen in de boos dan besteld waren (schoenendoos zelf kwam wel overeen met wat besteld was) alleen helaas het paardrijden wat er in zat niet en ook niet meer leverbaar.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de foutieve levering. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan denken we graag met je mee over een passende oplossing.