vanharen.nl

7.981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.078 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

De site blijft steeds hangen, is traag en moeilijk zoeken. De site is echt niet meer van deze tijd!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We hebben de afgelopen dagen inderdaad te maken gehad met wat digitale ongemakken. Op dit moment zou dit weer verholpen moeten zijn en hopen we je weer naar volle tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
20 jan 2024
Jammer genoeg voldoen de schoenen niet aan de kwaliteit die ik had verwacht. Ze voelen te groot!
WD
Willy D.
Loosdrecht
3 feb 2024
Omdat de 10 % korting er niet af ging iedere keer stond er onjuist
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wellicht was je nog niet ingelogd tijdens het toepassen van de kortingscode? Wanneer de laarsjes naar wens zijn ontvangen horen we het graag via de email (klantenservice@vanharen.nl). We passen dan graag de korting met terugwerkende kracht voor je toe!
20 jan 2024
Mijn schoenen zijn maat paar dagen al stuk.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl
28 jan 2024
Verkeerde maat gekregen. Snelle levering!
Antwoord van vanharen.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde maat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.

Matige service met nog slechtere excuses er achter aan.

Plus punten dat je uit verschillende bezorgservice kan kiezen . Maar wat een matige daadwerkelijke bezorging. Bij toeval kreeg ik me pakket wel goed bezorgd . Geluk gehad , want als die bij de buren was bezorgd , dan was ik het kwijt ( niet de eerste keer ) Bij bezorging via DHL. Claimt bedrijf dat DHL problemen heeft met adres toevoeging. Wat heel apart is , krijg me pakketten anders wel altijd met juiste adres er op . Bij contact met klantenservice, krijg je een halve excuse, met daarin probleem bij DHL neerleggen . Ze zijn er van op d hoogte maar vinden het niet nodig om dat ook aan consument duidelijk te maken , bijvoorbeeld tijdens afreken proces . Een berichtje met " onze pakketen worden door DHL niet altijd juist gelabeld.heeft u adres met toevoeging kunt u beter kiezen voor andere bezorg optie ." Dat zou al enorm veel problemen voorkomen. Als het idd daadwerkelijke probleem was . Het leek meer op dat ze dit keer zelf fout hebben gemaakt bij aanmaken van label en gewoon de toevoeging zij vergeten op te schrijven . IMHO... Bedrijf die wel aan consumenten denkt. Laat de weten of ze problemen ervaren met een of andere pakket bezorgd bedrijf .. maar geen waarschuwing op de website. ..dus ja in mijn ogen was dit matig .
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zetten je feedback door naar betreffende afdeling.
4 okt 2023
Vriendelijk maar niet echt klantgericht. Wat Kan Beter; Let op klanten, of ze hulp nodig hebben. Loop na een hulp-vraag niet weg maar kijk of je van dienst kan zijn . oa bij maat zoeken of alternatief tijdens het passen. Nu moet men op sokken of blote voeten zelf gaan zoeken, zelfs naar personeel. Je moet dus je spullen , tas(sen) etc onbewaakt achterlaten of alles weer aan en uittrekken om een andere maat of schoen opnieuw te passen. En ook meer en betere/duidelijkere spiegel plaatsen. Het voorliggende geldt nl ook bij het opzoek gaan naar een spiegel... nogal eens echt op een ander pad. Je gaat naar een winkel voor hulp en advies, anders heb je geen winkel meer nodig, dan is online voldoende. Echt een hedendaags probleem wat steeds irritanter wordt. Geen foto, niet gerelateerd aan een service gericht probleem

Bezorging

Op de website staat dat als je voor 23.00 uur besteld de schoenen de volgende dag binnen zijn. Ik kon dan ook kiezen voor een bezorging de volgende dag maar omdat ik overdag niet thuis ben heb ik gekozen voor een avondbezorging en ik moest hier 2 euro extra voor betalen. Uiteindelijk kwamen de schoenen niet op de gekozen avond en kon ik daarna ook niet meer kiezen voor een avondbezorging maar alleen overdag. Ik heb dit aangegeven bij Van Haren en toen kreeg ik een kortingsbon van 2 euro bij besteding van 50 euro... Dat vond ik erg teleurstellend.
16 jun 2023
Ik wilde sandalen kopen voor mijn 8 jaar oud dochter maar je hebt niet zo'n heel groot assortiment aan sandalen als voor dames. Bij Scapino hebben ze een veel groter assortiment en variëteit. Ook in de kersttijd had zij schoenen nodig om te dragen met een jurk voor een kerstfeest. Alles wat je had waren sportschoenen en laarzen. Zelfde in Scapino. Ik moest bij H&M bestellen. Je assortiment voor volwassenen is geweldig, maar ik kom niet nog een keer als ik kinderschoenen nodig heb
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Ons assortiment kinderschoenen verandert van seizoen tot seizoen, we hopen dat je het in de toekomst nog een keer wilt proberen. :)
Hele leuke schoenen van verschillende merken in verschillende prijsklasses. Het jammere is dat als je een paar keer schoenen besteld en die weer retourneert je wordt uitgesloten voor het gebruik van betaalmethode Klarna. Ik heb dit nog nooit bij geen enkele andere webshop meegemaakt terwijl ik alleen maar online shop en vaak met Klarna betaal. Het is nu al een jaar geleden dat dit is gebeurd en nog steeds kan ik niet met betaalmethode Klarna afrekenen
9 jul 2023

Aanbieding veranderd, bestelling geannuleerd

Een dag na het plaatsen van mijn bestelling werd deze geannuleerd omdat de schoenen die ik bestelde niet op voorraad waren. Op dat moment kon ik ze nog gewoon bestellen, wat vreemd is. Een paar dagen later was ik bij een van Haren winkel en daar lagen nog ruim voldoende van de schoenen die ik besteld had maar met -30% ipv de -50% waarvoor ze op de website stonden. Ik wordt altijd een beetje chagrijnig van dit soort acties.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Vermoedelijk gaat het hier om een misverstand. De prijzen in de winkel zijn namelijk praktisch altijd gelijk aan de webshop prijzen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het uiteraard graag! (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
15 mei 2023
Er was geen retourlabel bij, dus had ik de helft van het meegezonden bestelformulier op de doos geplakt. Bij de boekhandel namen ze het niet aan omdat er geen adres opstond. In het centrum op een bankje gebeld naar Van Haren en met de doos teruggegaan naar de winkel. Daar met pen het adres erop vermeld. Dus u begrijpt dat ik niet blij was. Ik had de schoenen graag willen hebben, maar ze waren te groot.
15 mei 2023
Bedankt voor je review. We zien dat de bestelling middels DHL is geleverd. In principe dient het label dat bij ontvangst op de doos zit ook als retourlabel. We vinden het erg jammer om te horen dat dit is misgegaan bij het servicepunt. Indien we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice graag voor je klaar (klantenservice@vanharen.nl of 088 - 864 23 10)
6 jul 2023

Keuze grote schoenmaat dame zeer tegen vallend

Ivm met mijn grote schoenmaat als dame kon ik jaren lang als een van de enige schoenzaken bij jullie terecht voor mijn schoenen/sandalen. Maar per jaar wordt de keuze minder en minder en ook verschuift de maat waar voor ik eerst in maat 42/43 paste heb ik nu bij jullie schoenmaat 44. En dit jaar was het weer minder wat jullie hadden resultaat ik kon dit jaar niet meer bij jullie slagen.
17 okt 2023
Eerst een produkt controleren of het goed is, daarna opsturen naar de klant. Zilveren rondje bij de vetergaatje zat los. Ik heb het schoen al retour gedaan, helaas geen foto gemaakt. Retourneren ging makelijk bij van haren filiaal. Geld was ook snel terug gestort. Jammer dat je niet veel keuzes had in de winkel. Het ging om een skecher schoen.
4 jun 2023
Bestelproces ging goed, maar de afhandeling minder. Ik kreeg geen mail dat mijn bestelling klaar lag en een paar dagen later wel een mail dat ik nog steeds mijn pakket moet ophalen en daar nog maar 3 dagen de tijd voor heb. In de track en trace was mijn pakket niet gevonden, dus daar kon ik ook niet zien dat mijn pakket al op bestemming was.
5 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je onterecht de ophaalmelding blijft ontvangen. We hebben onze collega's op de hoogste gesteld van dit voorval, zodat zij betreffende bestelling correct kunnen afmelden in de kassa. Onze excuses voor het ongemak!
26 dec 2023

laarsjes besteld maar bleek niet voorradig

bestelling afgerond en betaald en zelfs een bevestiging wanneer de schoenen zouden worden afgeleverd. Nog voor de kerst, super blij.. Maar helaas een dag voor de bezorging het bericht dat de laarsjes niet voorradig waren en dus werd het geld netjes teruggestort. Maar wel teleurgesteld...geen tijd meer om voor andere laarsjes te kijken😪
Bij de bestelling van een paar Nike schoenen werd vermeld dat deze op voorraad waren en onderweg waren, incl track & trace van PostNL. Intussen een week verder en bestelling is nog niet eens bij PostNL bekend dus hoogstwaarschijnlijk nog niet verzonden door vanHaren. Geen beste beurt voor een eerste ervaring met vanHaren Online
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je bestelling is 19 oktober geleverd in de gekozen winkel. Onze excuses voor de verwarring hierover!